Iranian Agriculture News Agency

در نشست سرپرست مرکز روابط عمومی جهاد کشاورزی با مدیران ارشد صدا و سیما توافق شد

تشکیل گروه کاری مشترک روابط عمومی جهاد کشاورزی با صدا و سیما

تاکید ساسان والی زاده بر حمایت بیشتر صدا و سیما در ایجاد امنیت روانی ناشی از امنیت غذایی توسط بخش…

در نشست مشترک مدیران مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با مدیران معاونت سیاسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران جهت افزایش تعامل و هم‌افزایی میان 2 مجموعه، بر تشکیل گروه کاری مشترک توافق شد.

تشکیل گروه کاری مشترک روابط عمومی جهاد کشاورزی با صدا و سیما
 
به گزارش خبرگزاری ایانا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی؛ ساسان والی زاده سرپرست این مرکز در نشست مدیران مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با مدیران معاونت سیاسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، بر حمایت هر چه بیشتر صدا و سیما در ایجاد امنیت روانی ناشی از امنیت غذایی توسط بخش کشاورزی در جامعه تاکید کرد و گفت: وزارت جهاد کشاورزی در راستای تولید محتوا و سوژه‌های مورد نیاز برای بخش‌های مختلف خبری صدا و سیما آمادگی کامل را دارد.

 

هراتی قائم مقام اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن استقبال از همکاری معاونت سیاسی سیما با وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: در سالهای گذشته ارتباط مناسبی از طریق وزارت جهاد کشاورزی با سیما برقرار نشده، اما در این مدت چند ماهه شاهد تعامل و تحول رسانه ای مناسبی از وزارت جهاد کشاورزی هستیم.

 

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر اخبار روابط عمومی‌ها اغلب مسئول‌محور بوده است، گفت: تلاش سیما بر نشان دادن ابعاد اجتماعی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها است و انتظار می‌رود که روابط عمومی اخبار خود را با رویکرد اجتماعی‌سازی خبر منتشر کند تا در تمام بخش‌های خبری بتوان به نحو مطلوبی آن را منتشر کرد.

 

گفتنی است در این نشست که رفیعی مدیر ارتباطات اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران، شکری خانقاه معاون هماهنگی مرکز روابط عمومی و خاوری رییس اداره ارتباط با رسانه روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی نیز حضور داشتند، در راستای افزایش تعامل و هم‌افزایی میان 2 مجموعه بر تشکیل گروه کاری مشترک توافق شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید