Iranian Agriculture News Agency

ماکنعلی:

وظایف تصدی‌گری در وزارت جهاد کشاورزی به بخش خصوصی واگذار می‌شود

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: مقرر شده تمام وظایف تصدی گری در درون وزارت جهاد کشاورزی به تشکل های متناظر واگذار شود.

وظایف تصدی‌گری در وزارت جهاد کشاورزی به بخش خصوصی واگذار می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا، امید گیلانپور معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی در جلسه با رئیس اتاق تعاون ایران و اعضای کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی این اتاق اظهار کرد: مشکلاتی در سامانه بازارگاه وجود دارد که به همین دلیل ما در حال راه اندازی سامانه دیگری هستیم تا در آن تمام اطلاعات و امکانات لازم در اختیار ذینغعان قرار گیرد.

وی افزود: برای بازنگری در سامانه بازارگاه نیازمند مشارکت تمام فعالین بخش هستیم.

در ادامه این جلسه، مرتضی رضایی معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: در ستاد تنظیم بازار باید هم برای تولیدکننده و هم مصرف‌کننده تصمیم گیری شود و طبق مصوبه جدید این ستاد باز هم 125 تا 130 میلیون قطعه جوجه ریزی لحاظ شده که باعث کاهش قیمت آن خواهد شد.

رضایی تأکید کرد: قیمت گوشت وارداتی با ارز نیمایی کمتر از 85 هزار تومان نخواهد بود و این در حالی است که برای خرید گوشت از تولیدکننده داخلی تعلل می‌کنیم.

در ادامه این نشست، علی صفر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار کرد: کمیته ملی راهبردی پس از حضور دکتر خاوازی در سمت وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شد که یکی از وظایف آن عملیاتی سازی ماده 3 قانون بهبود محیط کسب و کار است تا تمام تصدی گری ها به سرعت واگذار شود.

وی افزود: مقرر شده تمام وظایف تصدی گری در درون وزارت جهاد کشاورزی به تشکل های متناظر واگذار شود.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور ابراز امیدواری کرد: با حرکت در محور ماده 5 توسط اتاق تعاون ایران و ماده 3 توسط دولت، ما در بخش دولتی در مسیر سیاست‌گذاری و نظارت باشیم و بخش خصوصی هم در مسیر تصدی‌گری قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید