Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد:

ضرورت تعامل سازنده مدیران با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی

وزیر جهاد کشاورزی در نامه‌ای خطاب به مدیران ستادی و استانی این وزارت بر ضرورت تعامل سازنده با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

ضرورت تعامل سازنده مدیران با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایانا، متن نامه کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به این شرح است:

با عنایت به پیام مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و تأکید بر  این که «اقتصاد و فرهنگ» در صدر اولویت های کشور قرار دارد و مجلس نقطه امید مردم و نقطه اتکاء مجریان می باشد، تعامل سازنده بین وزارتخانه با نمایندگان محترم برای پیشبرد اهداف و اجرای تکالیف بخش کشاورزی، رفع تنگناها و گلوگاه های تولید در محصولات اساسی و تبیین بسترهای اجرایی برای اقدامات آنی و امید بخش در نیل به «جهش تولید» و تامین امنیت غذایی پایدار کشور ضرورتی بسیار مهم و راهبردی می باشد.

عملی شدن برنامه های توسعه ای بخش کشاورزی افزون بر تکیه بر ظرفیت های گسترده پخش، نیازمند ارتباط مستمر مدیران با نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی بوده تا با نگاهی واقع بینانه، مسایل و مشکلات این بخش با تدابیر مشترک مرتفع گردد. ضروری است ترتیبی اتخاذ گردد تا با تعامل سازنده با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، همچنین بازدید از توانمندی های مختلف بخش کشاورزی، مسایل و معضلات واقعی این حوزه تبیین و از نقطه نظرات ایشان با برگزاری جلسات هم اندیشی مستمر استفاده شود.

همچنین پیگیری و پاسخگویی دقیق به درخواست ها و مکاتبات نمایندگان محترم که بیشتر برگرفته از مطالبات کشاورزان می باشد، به صورت مستند و کارشناسی با قید فوریت با هماهنگی امور مجلس وزارت متبوع انجام گیرد. اداره کل مذکور موظف به پایش ارزیابی و عملکرد مدیران در موارد فوق و ارایه گزارش دوره ای به اینجانب می باشد.

امید است با اتکال به الطاف الهی، تعامل سازنده و فراگیر و تکیه بر تلاش، تخصص و تجربه شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور بیش از گذشته به ویژه در بخش کشاورزی باشیم.

کاظم خاوازی

وزیر جهاد کشاورزی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید