Iranian Agriculture News Agency

ساروخانی:

بازارهای جهانی می‌تواند از طریق روابط عمومی‌ به روی بخش کشاورزی باز شود

استاد جامعه شناسی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: روابط عمومی در فرافصلی شدن و جلوگیری از واسطه گری در بخش کشاورزی نقش موثری دارد و باید بتوانیم از طریق روابط عمومی‌ راهی پیدا کنیم تا بازارهای جهانی به روی بخش کشاورزی باز شود.

بازارهای جهانی می‌تواند از طریق روابط عمومی‌ به روی بخش کشاورزی باز شود

به گزارش خبرنگار ایانا، باقر ساروخانی استاد جامعه شناسی دانشگاه علامه طباطبایی در پیام ویدئویی به همایش سراسری مدیران روابط عمومی های وزارت جهاد کشاورزی، اظهار کرد: ارتباطات یک پدیده اساسی است و فراهم کردن نظام یکپارچه ارتباطات نیاز به ابزار دارد.

وی افزود: روابط عمومی پنجره‌ای رو به جهان است و شما را از دنیا باخبر می‌کند؛ بنابراین اگر هر سازمانی روابط عمومی قوی نداشته باشد، نمی تواند مسیر خود را پیدا کند.

ساروخانی تصریح کرد: روابط عمومی در حال حاضر، سازمانی، علمی و جدید است و می‌توان عصر حاضر را عصر روابط عمومی نامید.

استاد جامعه شناسی دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: روابط عمومی هماهنگ کننده سازمان ها و شرکت ها است و اقدامات یکپارچه روابط عمومی‌ها می تواند دولت ها را در راستای پیشبرد اهداف سازمانها، حرکت دهد.

ساروخانی با اشاره به نقش روابط عمومی در توسعه و پیشبرد اهداف بخش کشاورزی عنوان کرد: روابط عمومی در فرافصلی شدن و جلوگیری از واسطه گری در بخش کشاورزی نقش موثری دارد و باید بتوانیم از طریق روابط عمومی راهی پیدا کنیم تا بازارهای جهانی به روی بخش کشاورزی باز شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید