Iranian Agriculture News Agency

والی‌زاده:

مهندسی پیام و مدیریت محتوا از وظایف مهم روابط عمومی است

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: روابط عمومی باید با در دست داشتن تمام ابزارهای رسانه ای و مجازی مهندسی پیام انجام دهد و مدیریت محتوا را بر عهده بگیرد.

مهندسی پیام و مدیریت محتوا از وظایف مهم روابط عمومی است

به گزارش‌ خبرنگار ایانا، ساسان والی زاده سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در همایش سراسری مدیران روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی که امروز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: وظایف روابط عمومی باید شامل نظام یکپارچه اطلاعات، سواد رسانه ای، نهضت تولیدمحتوا، مدیریت و مهندسی محتوا باشد.

وی افزود: نقش روابط عمومی مدیریت ارتباطات انسانی و رسانه ای است و این بخش باید با ایجاد انگیزه، سرعت تصمیم سازی را افزایش دهد و یک پاسخ رسانه ای به مشکلات باشد.

والی زاده تاکید کرد: روابط عمومی مدیریت بحران ها را برعهده دارد و می تواند با جریان سازی و ایجاد کمپین ها شرایط را مدیریت کرده و خوراک رسانه ها را تامین کند.

وی با اشاره به این که روابط عمومی باید از همه ابزارهای رسانه ای و مجازی استفاده کند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید با در دست داشتن تمام ابزارهای رسانه ای و مجازی مهندسی پیام انجام دهد و مدیریت محتوا را بر عهده بگیرد.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: روابط عمومی باید مدیریت اخبار منتشر شده و نحوه رسیدن اخبار به مخاطبان را در نظر بگیرد.

والی زاده با اشاره به شعار سال گفت: در سال جهش تولید بایستی دستآوردها و خدمات نظام و دولت بیان هنرمندانه رسانه ای و اطلاع رسانی  شود.

در پایان این همایش، روابط عمومی های استان‌های آذربایجان شرقی، فارس، سیستان و بلوچستان، قزوین و مرکزی به عنوان استان‌های برتر و سه سازمان دامپزشکی کشور، شیلات ایران و جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور برتر شدند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید