Iranian Agriculture News Agency

قندالی پیش بینی کرد:

۶۰۰ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای زنجیره تولید گوشت قرمز

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۶۰۰ میلیارد تومان از محل زنجیره تولید گوشت قرمز در مناطق عشایری اختصاص یابد.

۶۰۰ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای زنجیره تولید گوشت قرمز

به گزارش ایانا به نقل از سازمان عشایر، کرمعلی قندالی در نشست با فرمانداران دماوند و فیروزکوه در محل فرمانداری دماوند افزود: در سال گذشته نیز ۴۲۰ میلیارد تومان به طرح زنجیره تولید گوشت قرمز در مناطق عشایری تخصیص یافته بود.

وی افزود: ارائه خدمات زیرساختی و حمایت از تولید و اشتغال عشایر همواره در دستور کار سازمان امور عشایر است. در حوزه زیرساخت‌ها بویژه در تامین آب شرب عشایر کشور، در سال گذشته حدود ۲۵۳ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت. با این اعتبار ۴۱۷ پروژه با برخورداری ۱۷ هزار خانوار عشایری در کل کشور اجرا و بخشی از آن نیز در حال انجام است.

رئیس سازمان امور عشایر ایران افزود: در سال جاری نیز حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای ارتقای شاخص‌های توسعه در زمینه آب شرب عشایر پیش‌بینی شده است.

قندالی تصریح کرد: در تلاش هستیم در بخش‌های گردشگری، صنایع دستی و فرآورده‌های لبنی، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های عشایر را از بالقوه به بالفعل برسانیم.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم اگر عرصه‌ای از عشایر مورد تجاوز قرار گرفته با همکاری سایر نهادها احیا و به عشایر بازگردانده شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید