Iranian Agriculture News Agency

واعظی اظهار امیدواری کرد:

ادامه خودکفایی در محصولات کشاورزی در سال جهش تولید

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: امیدوارم با کمک همه مسوولین و کشاورزان بتوانیم همچنان خودکفایی در محصولات کشاورزی را در سال جهش تولید ادامه دهیم.

ادامه خودکفایی در محصولات کشاورزی در سال جهش تولید

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اهتمام ویژه دولت به توسعه دولت الکترونیک گفت: دولت با جدیت روند توسعه هر چه بیشتر دولت الکترونیک را پیگیری می‌کند تا مردم با استفاده از امکانات بسیار خوبی که وزارت ارتباطات در این راستا ایجاد کرده، براحتی بتوانند کسب و کار و امور روزانه خود را انجام دهند.

وی در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: در جلسه امروز هیات دولت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی در خصوص استفاده مردم از شبکه‌های مجازی برای انجام امور روزمره خود ارائه کرد که بر این اساس، طی یکی دو ماه گذشته خریدهای الکترونیکی مردم افزایش زیادی داشته است.

رئیس دفتر رئیس جمهور اضافه کرد: همچنین در این مدت، آموزش و پرورش نیز با استفاده از فضای مجازی کلاس‌های درسی دانش‌آموزان را با جدیت برگزار می‌کند.

دکتر واعظی خاطرنشان کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا و ضرورت در خانه ماندن مردم استفاده از فضای مجازی و توسعه دولت الکترونیک بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است لذا دولت مصمم است با جدیت و قوت، امکانات و تجهیزات مورد نیاز در این زمینه را هر چه بیشتر توسعه دهد.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور از اول اسفند ماه تقریبا در تمام جلساتی که مربوط به بیماری کرونا بوده، شرکت داشته است و با توجه به اینکه اولین اولویت دولت موضوع سلامت مردم است بر این اساس بخش زیادی از زمان جلسات به این موضوع اختصاص داشته است. در جلسه امروز نیز بسیاری از مصوبات دولت به سلامت مردم مرتبط بود.

دکتر واعظی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور بر فاصله‌گذاری هوشمند تاکید جدی دارد و البته آغاز این مرحله برای مردم و دولت دشوارتر است اما نمی‌توان کسب و کارهای ضروری مردم را برای مدت طولانی تعطیل کرد لذا بایستی با اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و درمانی از سوی مردم و کارفرمایان، این گونه فعالیت‌ها آغاز شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین با اشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اظهار داشت: رئیس جمهور از هیات رئیسه و تمام نمایندگان مجلس که در شرایط سخت کنونی از سراسر کشور در صحن مجلس برای امور ضروری مردم حاضر شدند و رای بسیار خوبی به وزیر پیشنهادی دولت دادند تشکر و قدردانی دارد و امیدواریم که وزیر جوانی که وارد دولت شده با انرژی بالا راه مهندس حجتی و مهندس کشاورز را با قوت ادامه دهد.

دکتر واعظی افزود: امیدوارم با کمک همه مسوولین و کشاورزان بتوانیم همچنان خودکفایی در محصولات کشاورزی را در سال جهش تولید ادامه دهیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید