Iranian Agriculture News Agency

مرادی در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی؛

دکتر خاوازی سلسله مراتب مدیریتی را از کارشناسی تا معاونت به درستی طی کرده است

عضو کمیسیون کشاورزی، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را مدیری توانمند و برخوردار از سلامت نفس دانست و تاکید کرد: انتخاب دکتر خاوازی مبتنی بر شایسته سالاری است.

دکتر خاوازی سلسله مراتب مدیریتی را از کارشناسی تا معاونت به درستی طی کرده است

به گزارش ایانا به نقل از خانه ملت، علی محمد مرادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 20 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با بیان اینکه آقای دکتر خاوازی انسانی متعهد و توانمند است، تاکید کرد: از جمله ویژگی های فردی و اخلاقی ایشان می توان به ولایتمداری، مومن و ارزشی بودن، مدیری توانمند و شایسته و برخوردار از سلامت نفس اشاره کرد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دلسوزی و تعصب آقای دکتر خاوازی هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، افزود: ایشان به دور از حب و بغض و سوگیری شخصی و جناحی برای اعتلای کشور و بخش کشاورزی تلاش موثری داشتند.

وی ادب، نزاکت، گشاده رویی، سعه صدر و روابط عمومی بالا در تعاملات انسانی را از دیگر ویژگی های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: در بخش مهارت های فنی نیز ایشان دارای ویژگی هایی همچون جامع نگری، توانایی رهبری، مسئولیت پذیری، نوآوری، عمل گرایی همراه با جدیت و سخت کوشی هستند.

مرادی با بیان اینکه در طول سالیان گذشته آقای دکتر خاوازی به عنوان مدیری نمونه شناخته شده اند، در توضیح سوابق مدیریتی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی افزود: روحیه کار تیمی و مشارکتی در بهره گیری از خرد جمعی و استفاده از کارشناسان بدون رویکرد جناحی از دیگر ویژگی های آقای دکتر خاوازی است.

وی در توصیف تجارب وزیر پیشنهادی کشاورزی ادامه داد: آقای دکتر خاوازی سلسله مراتب مدیریتی را از کارشناسی تا معاون وزیر راه به درستی طی کرده و رشد ایشان رشد سرطانی نبوده است، آقای دکتر خاوازی ریاست موسسه تحقیقات آب و خاک را با نزدیک به 70 سال سابقه را برعهده داشتندکه در مدت مسئولیت ایشان شاهد درخشش این موسسه بودیم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی انتخاب خاوازی را مبتنی بر شایسته سالاری دانست و تاکید کرد: آقای دکتر خاوازی به عنوان بنیان گذار نظام نوین ترویج شناخته شده هستند که امیدواریم با رأی حداکثری نمایندگان مجلس و حضور ایشان در وزارت جهاد کشاورزی شاهد ارتقاء فنی، اجرایی و منابع انسانی در این وزارتخانه باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید