Iranian Agriculture News Agency

هزارجریبی:

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی فردی جوان و متخصص است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر خاوازی، فردی جوان و متخصص در حوزه آب، خاک و کشاورزی است.

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی فردی جوان و متخصص است

نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایانا درباره وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: دکتر خاوازی آوازه و رزومه خوبی را داراست، همچنین فردی جوان و متخصص در حوزه آب، خاک و کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه نیاز است فردی که در این بخش فعالیت می‌کند به حوزه کشاورزی کاملاً مسلط باشد، افزود: فردی که تحصیلات مرتبط دارد می‌تواند پتانسیل استان‌های مختلف را  تقویت کند.

هزارجریبی با اشاره به اینکه در کشورمان محصولات مختلفی تولید می‌شود، یادآور شد: در استان‌های شمالی کشور برنج، در استان گلستان پنبه و در دریای خزر صید و پرورش آبزیان نمونه‌هایی از این تولیدات است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در استان‌ها، محصولات مختلفی تولید می ‌شود، یادآور شد: کشاورزی ما باید برنامه جامع داشته باشد و این موضوع باید مدیریت شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای بارور شدن کشاورزی کشور نیاز به یکپارچگی اراضی است که هزینه تمام شده را کاهش و کشت‌های یکپارچه را افزایش می‌دهد.

وی در پایان تصریح کرد: فرد متخصص در بخش کشاورزی می‌تواند موثر باشد و امیدوار هستیم فردا مجلس به دکتر خاوازی به عنوان یک فرد جوان و متخصص برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی رای قاطع دهد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید