Iranian Agriculture News Agency

در ۸۹۰ پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور انجام شد؛

رزمایش پدافند زیست محیطی مقابله با ویروس کرونا در وزارت جهاد کشاورزی

رزمایش ملی پدافند زیست محیطی مقابله با ویروس کرونا صبح امروز (یکشنبه) در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌های تابعه در سراسر کشور برگزار شد.

رزمایش پدافند زیست محیطی مقابله با ویروس کرونا در وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، پیمان فلسفی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در این رزمایش که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به رعایت پروتکل بهداشتی در تمام مراحل رزمایش، گفت: عملیات گندزدایی و ضدعفونی‌کننده محیطی و سازمانی، توزیع اقلام بهداشتی موردنیاز همکاران سازمان و شروع عملیات پایگاه غربالگری همکاران (تست تب‌سنجی) از جمله فعالیت‌های این رزمایش است.

وی ادامه داد: همچنین استقرار اعضای میز خدمت ملبس به لباس بسیجی و استقرار نیروهای عمل‌کننده رزمایش در محوطه وزارت جهاد کشاورزی از دیگر اقدامات انجام‌شده در رزمایش خواهد بود.

فلسفی تصریح کرد: رزمایش سراسری بیولوژیک مقابله با ویروس کرونا توسط بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی در ۸۹۰ پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه سم‌پاشی امروز به سه شیوه در وزارت جهاد کشاورزی انجام می شود، یادآور شد: ضدعفونی محیط و محوطه وزارت جهاد کشاورزی، ضدعفونی محیط داخلی ساختمان‌های این مجموعه و ضدعفونی به‌صورت مه پاش انجام می‌شود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه استفاده از مهپاش که به‌صورت دود و مه ضدعفونی می‌کند، بعد از تخلیه کامل ساختمان توسط کارمندان انجام خواهد شد، افزود: البته بنا بوده تونل ضدعفونی‌کننده اشخاص نیز که دستاورد داخلی است، برای ضدعفونی کردن افراد در هنگام ورود نصب شود که انشا الله به‌زودی انجام خواهد شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید