Iranian Agriculture News Agency

طلایی تاکید کرد

ضرورت ارتقای بهره‌وری و بهبود ساختار موسسه جهاد استقلال

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت موسسه جهاد استقلال به‌عنوان بازوی اجرایی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: موسسه جهاد استقلال ظرفیت بزرگی برای وزارت جهاد کشاورزی است. ارتباطات روزانه وزارت جهاد کشاورزی با این موسسه، ضرورت حضور نمایندگانی از وزارت جهاد کشاورزی در بدنه موسسه جهاد استقلال را روشن می‌کند.

ضرورت ارتقای بهره‌وری و بهبود ساختار موسسه جهاد استقلال

به گزارش خبرنگار ایانا، محمدرضا طلایی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل موسسه جهاد استقلال، اعلام کرد: با توجه به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر ضرورت بازنشستگی مبتنی بر سن و سابقه، بحث بازنشسته‌ها در اولویت وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفت که با توجه به مفاد این بخشنامه، 3954 نفر شامل بازنشستگی شده‌اند. از این تعداد، در نیمه اول سال گذشته‌ 1500 نفر از کارکنان جهاد کشاورزی پیرو بخشنامه دولت، بازنشسته شدند و مابقی نیز با دستور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تا پایان سال و در راستای اجرای قانون، از خدماتشان تجلیل شد.

طلایی با اشاره به اهمیت موسسه جهاد استقلال به‌عنوان بازوی اجرایی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: موسسه جهاد استقلال ظرفیت بزرگی برای وزارت جهاد کشاورزی است. ارتباطات روزانه وزارت جهاد کشاورزی با این موسسه، ضرورت حضور نمایندگانی از وزارت جهاد کشاورزی در بدنه موسسه جهاد استقلال را روشن می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی افزود: مهندس کشاورز تأکید دارند آنچه در حکم مدیرعامل جدید آمده حتما در دوره مدیریت او اجرایی و گزارش‌های هفتگی و ماهانه با جدیت دنبال شود.

او ادامه داد: باتوجه به بررسی عملکرد موسسه جهاد استقلال، تمامی مشکلاتی که در این موسسه و شرکت‌های زیرمجموعه آن وجود دارد باید به‌سرعت پیگیری و اقدام شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید