Iranian Agriculture News Agency

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد:

ضرورت رعایت موازین بهداشتی و پیشگیرانه از بیماری کرونا

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: رعایت موازین بهداشتی و پیشگیرانه از بیماری کرونا توسط کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در محیط کاری بسیار ضروری است.

ضرورت رعایت موازین بهداشتی و پیشگیرانه از بیماری کرونا

به گزارش ایانا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مهندس عباس کشاورز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: در شرایط حاضر رعایت موازین بهداشتی و پیشگیرانه از بیماری کرونا توسط کارکنان در محیط کاری بسیار ضروری است و باید سختگیرانه دنبال شود.

وی ادامه داد: سلامت کارکنان و خانواده‌های آنان بسیار مهم بوده و کوچکترین غفلت و کم توجهی نسبت به دستورالعمل‌های بهداشتی مشکلات جدی را می تواند ایجاد کند.

کشاورز گفت: ضدعفونی مرتب ساختمان ها، ملزومات اداری و کنترل بهداشتی رفت و آمد همکاران و ارباب رجوع و گرفتن گزارش روزانه وضعیت موجود می‌تواند به ارتقا سلامت در شرایط حاضر بسیار کمک کند و نگرانی ها را نیز کاهش دهد. سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: معاونت توسعه مدیریت و منابع و مجتمع درمانی شهید شوریده با ابلاغ دستورالعمل‌های لازم، مدیریت مبارزه با کرونا را در وزارتخانه اجرا و دنبال کنند.

کشاورز تاکید کرد: فعالیت‌های اداری تا حد امکان به صورت تلفنی و ایمیل و جلسات به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود و در کنار رعایت موازین استاندارد بهداشتی و سختگیرانه برای حفاظت از سلامت همکاران و جامعه باید به شکلی برنامه‌ریزی شود تا خللی در روند تولید و فعالیت‌های بخش کشاورزی ایجاد نشود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید