Iranian Agriculture News Agency

طلایی در گفتگو با ایانا مطرح کرد:

مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها با اجرای دستورالعمل نظام پیشنهادها در وزارت جهاد کشاورزی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: با این دستورالعمل نظام پیشنهادها، کارشناسان ما می‌توانند پیشنهاد‌های خود را مطابق با سیاست‌ها و اهداف وزارتخانه به مقامات ارشد این وزارت برسانند.

مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها با اجرای دستورالعمل نظام پیشنهادها در وزارت جهاد کشاورزی

محمدرضا طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با ایانا، به ابلاغ دستورالعمل نظام پیشنهادهای وزارت جهاد کشاورزی برای استان‌ها اشاره و اظهار کرد: ما دستورالعملی را به استان‌ها ابلاغ کردیم که در راستای آن افرادی که در بطن اجرا هستند، می‌توانند پیشنهاد‌های خود را مطابق با سیاست‌ها و اهداف وزارتخانه به مقامات ارشد این وزارت برسانند.

وی افزود: پیش‌ازاین، دسترسی آن‌ها به سیاست‌های وزارتخانه سخت و غیرممکن بود و ما سامانه‌ای را طراحی کردیم که در آن اطلاعات و پیشنهادها در خصوص مسائل راهبردی و سیاست‌های وزارتخانه مانند بحث‌های تولید، الگوی کشت، دام و طیور قابل‌رؤیت و ارزیابی و از کارشناسان خود در استان‌ها خواستیم در راستای اجرا و رسیدن به اهداف برنامه ششم، پیشنهادهای خود را در این سامانه ارسال کنند.

طلایی تأکید کرد: این پیشنهادها در کمیته‌ای در سطح بالا، بررسی می‌شود و کارشناس پیشنهاددهنده می‌تواند در حضور وزیر و معاون وزیر پیشنهاد خود را همراه با برنامه مدون ارائه دهد.

وی افزود: در همین راستا، جوایزی را در نظر گرفته‌ایم که یکی از این جوایز ارتقاء رتبه کارشناس پیشنهاددهنده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی اذعان کرد: کارشناسان ما در دهستان‌ها تحصیلات بالایی دارند و پیشنهادهای بسیار سازنده‌ای خواهند داشت.

طلایی با اشاره به این نکته که پیش‌ازاین هم نظام پیشنهادات در وزارتخانه اجراشده بود، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه وزارتخانه دارای لایه‌های بسیار پیچیده‌ای است، امکان رساندن پیشنهادها تا مقامات عالی وزارتخانه فراهم نبود اما در طرح جدید، تمام این مشکلات برطرف شده و ما اعتقاد داریم، کارشناس ما که در انتهای نوک پیکان در وزارتخانه قرار دارد، می‌تواند پیشنهاد خود را به سمع و نظر مقام وزارت برساند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید