Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی مطرح کرد:

معیارهای شایستگی زن از نگاه اسلام

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: از نگاه اسلام زن، حافظ اسرار خانواده، دارای روحیه سپاسگزاری، کم هزینه، آشنا به آیین همسرداری و مدیریت خانه، فرزند آور، عفیف، دارای مهریه سبک و چهره‌ای نیکو بوده و همچنین همسرش از او راضی است.

معیارهای شایستگی زن از نگاه اسلام

به گزارش خبرنگار ایانا، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مراسم بزرگداشت روز زن و ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها که با حضور محمدرضا طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در سالن خوشه برگزار شد، ضمن تبریک روز مادر اظهار کرد: عنوان مادر بسیار مقدس بوده و مقام، منزلت و نقش مادر بسیار بالا است.

وی افزود: تهاجم فرهنگی با فناوری اطلاعاتی که در اختیار دارد، سبک زندگی مردم دنیا را به هم ریخته و آسیب‌های این تهاجم بر خانواده بیشتر دیده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی با اشاره به برخی از مصادق این آسیب‌ها،  تصریح کرد: اسلام یک زن خوب را در خانواده یک سرمایه ارزشمند برای زندگی می داند.

وی با اشاره به معیارهای شایستگی زن از نگاه اسلام گفت: از نگاه اسلام زن، حافظ اسرار خانواده، دارای روحیه سپاسگزاری، کم هزینه، آشنا به آیین همسرداری و مدیریت خانه، فرزند آور، عفیف، دارای مهریه سبک و چهره‌ای نیکو بوده و همچنین همسرش از او راضی است.

در این مراسم، تعدادی از زنان شاغل در وزارت جهاد کشاورزی با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارت، تقدیر شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید