Iranian Agriculture News Agency

همزمان با دهه مبارک فجر؛

مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

همزمان با نهمین روز از دهه فجر، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و به همراه جمعی از مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

به گزارش خبرنگار ایانا، صبح یکشنبه و همزمان با نهمین روز از دهه فجر، عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این وزارتخانه با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.

بر اساس این گزارش شرکت‌کنندگان در این آئین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

در این مراسم، عباس کشاورز، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با تبریک ایام دهه فجر، گفت: برای تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) در راستای افزایش تولید و حفظ و ارتقای امنیت غذایی، رونق کشاورزی و تلاش در جهت بهبود وضعیت معیشت کشاورزان با ایشان تجدید میثاق می‌کنیم.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به نمادین بودن این مراسم، اظهار کرد: این تجدید میثاق و ادای احترام به نوعی قدرشناسی محسوب می‌شود و باید همیشه از امام به شیوه‌های مختلف قدرشناسی کنیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه سلسله‌جنبان انقلاب بزرگ اسلامی امام خمینی (ره) بوده است، تصریح کرد: آنچه در برابر دشمن مقاومت می‌کند، افکار، اندیشه و راه امام است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و اینکه ایشان تربیت شده مکتب امام هستند، ادامه داد: باید بیشتر روی شخصیت عظیم امام تاکید کنیم و این مراسم نمادی برای به رخ کشیدن به دشمن باشد؛ اما آنچه مهم‌تر است، مکتب امام است.

تقوی با تاکید بر اینکه باید مکتب امام را بیشتر بشناسیم، ادامه داد: باید عمیقا با فکر و راه امام (ره) آشنا شویم.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی، وزارت معیشت مردم است، تصریح کرد: امروز کارکنان وزارت جهاد کشاورزی برای ادای احترام  به سرپرستی عباس کشاورز که ایشان خلاصه کشاورزی کشور است، به مرقد امام خمینی (ره) آمده‎‌اند.

تقوی ادامه داد: آمده‌ایم با امام (ره) پیمان ببندیم که همه‌ کارکنان جهادی ایستاده‌اند تا سفره مردم همچنان رونق داشته باشد و بازارها همچنان انباشته از اقلام غذایی باشد.

وی افزود: ما در اینجا با مجموعه کارکنان به امام (ره) قول می‌دهیم در این صحنه در کنار مردم و در خدمت مردم و پشت سر رهبری، راه امام (ره) را ادامه دهیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید