Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تأکید کرد:

اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان جهاد کشاورزی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم گذراندن دوره‌های آموزشی برای کارکنان جهاد کشاورزی تأکید کرد و گفت: دوره‌های آموزشی باید به گونه‌ای باشد که صِرفِ گذراندن یک دوره تکلیفی و صدور گواهی نباشد و مباحث لازم به معنای ‌واقعی کلمه آموزش داده شود.

اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در نشست شورای مدیران حوزه نمایندگی ولی‌فقیه پس از بیان درس‌های اخلاقی در رابطه با مردم‌‍‌داری و یادآوری احادیث ائمه در زمینه مهرورزی به خانواده، دوستان و همکاران اظهار کرد: این رفتار موجب ایجاد شادابی و کاهش افسردگی و متعاقبا افزایش روحیه کار و تولید می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت گذراندن دوره‌های آموزشی برای کارکنان جهاد کشاورزی، گفت: دوره‌های آموزشی باید به گونه‌ای باشد که صِرفِ گذراندن یک دوره تکلیفی و صدور گواهی نباشد و مباحث لازم به معنای ‌واقعی کلمه آموزش داده شود و انتقال نکته‌های تعلیمی، به شکل موثر و پایدار به اذهان شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی منتقل شود.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه به چکیده‌ای از مباحثی که در دیدار اخیر ائمه جمعه با مقام معظم رهبری داشته‌اند، اشاره کرد و افزود: در این دیدار در زمینه مسائل روز حوزه کشاورزی از جمله وضعیت تولید، آمار برخی اقلام مهّم کشاورزی ارائه شد که در این رابطه ایشان با توجه به اشرافشان به آمار و اطلاعات درست، تذکرات و توصیه‌های لازم را جهت دقت و صحت اخذ و ارائه آمار محصولات مهم به ویژه گندم و سایر محصولات استراتژیک و حمایت از فرایند شعار"رونق تولید" مورد تاکید قرار دادند.

وی تصریح کرد: با توجه به ابراز رضایتی که ارباب رجوع و بهره برداران در سراسر کشور از سازمان دامپزشکی دارند، باید تاکید کنم همه ما در قبال سلامت مردم مسئولیم و در این رابطه، هم امامان جمعه و نمایندگان ولی‌فقیه در استان ها و شهرستان ها  و هم خود دستگاه‌ها باید در زمینه فرهنگ‌سازی انجام وظیفه جدی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: همچنین اگر نکات توصیه شده از سوی خود تولیدکنندگان مراعات شود، چه بسا هزینه‌های تحمیلی انواع مصرف داروها از نرخ تمام شده در محاسبه تولید محصول نهایی حذف خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید