Iranian Agriculture News Agency

امیری عنوان کرد:

مهندس حجتی ۴۱ سال خدمت سرافرازانه در نظام جمهوری اسلامی دارد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مهندس حجتی با سربلندی و افتخار ۴۱ سال خدمت سرافرازانه را در نظام جمهوری اسلامی در کارنامه خود دارد.

مهندس حجتی ۴۱ سال خدمت سرافرازانه در نظام جمهوری اسلامی دارد

به گزارش خبرنگار ایانا، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات مهندس محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی اظهار کرد: از کارنامه مهندس حجتی می‌توان به مسئولیت‌های مختلف در ۴۱ سال نظام جمهوری اسلامی و چند دوره وزارت را برشمرد و امروز ایشان با سربلندی و افتخار ۴۱ سال خدمت سرافرازانه را در نظام جمهوری اسلامی در کارنامه خود دارد.

وی افزود: ایشان مشخصات غیر شناسنامه ای دارد که بر اساس اصول انسانی و اسلامی قابل توصیف است.

 امیری تأکید کرد: مهندس حجتی حقا و انصافاً برای مدیران عصر ما یک حجت است، ایشان را در این دو دهه ای که می شناسم اهل ریا و نفاق نبودند و یک انسان وظیفه شناس و تکلیف گرا هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد: در جلسه ای که در حضور مقام معظم رهبری بودیم ایشان به رئیس‌جمهور و با اشاره به آقای حجتی فرمودند من به ایشان خیلی علاقه دارم.

وی افزود: مهندس حجتی معتقد به اصول و اعتقاداتی است که در این ۴۱ سال گذشته در نظام جمهوری اسلامی با آن زندگی کرده که این اصول، باورهای دینی، اعتقادی و اصول اسلامی و انسانی و قانونی است.

امیری در رابطه با نحوه پذیرش استعفای مهندس حجتی توسط رئیس جمهور گفت: ما دکتر روحانی را در داخل هواپیما در راه سمنان قانع کردیم که با استعفای ایشان موافقت کند، دکتر روحانی فرمودند نبود مهندس حجتی در دولت یک ضایعه بزرگ و یک خسارت به بخش کشاورزی است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: برای ایشان آرزوی توفیق بیش از پیش دارم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید