Iranian Agriculture News Agency

زنگنه:

مهندس حجتی از هیچ تلاشی برای عظمت کشور کوتاهی نکرده است

وزیر نفت گفت: مهندس حجتی از نسلی است که از تمام خوشی ها و خانواده خود گذشتند تا نام ایران سربلند بماند و ما باید قدر بدانیم که چنین افرادی را در کشور داریم.

مهندس حجتی از هیچ تلاشی برای عظمت کشور کوتاهی نکرده است

به گزارش خبرنگار ایانا، بیژن زنگنه وزیر نفت در آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات مهندس محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی اظهار کرد: امروز در اینجا برای بزرگداشت از فردی گرد آمدیم که تمام زندگی اش را در این چهل و یک سال وقف جمهوری اسلامی کرده و از هیچ تلاشی برای عظمت کشور کوتاهی نکرده است.

وی افزود: آقای حجتی شخصی آرام و متین، استوار و صبور است که فهم و فکر عمیق و قوی داشته و همیشه بودش بیش از نمودش بوده است و هیچگاه به دنبال نمایش دادن خود نبود.

زنگنه خاطر نشان کرد: نسلی که ایشان متعلق به آن است نسل طیبه ای است که امام (ره) شجره آن را بنا نهاد و مقام معظم رهبری هم به خوبی از آن پاسداری کرد، این نسل، نسل بسیار مهمی است.

وی افزود: نسلی که جمعی شهید شدند و جمع کمی از آن باقی مانده اند.

وزیر نفت در رابطه با تکمیل پروژه سد کرخه توسط مهندس حجتی تصریح کرد: پس از رفتن ایشان از استانداری سیستان و بلوچستان من از ایشان خواستم که به وزارت نیرو آمده و مجری سد کرخه شود و امروز که ما این سد پر افتخار را داریم از برکات سخت‌کوشی و مدارای آقای حجتی است.

 وی افزود: در اواخر سال ۷۹ یک روز به دیدار آقای خاتمی رفتم، بحث وزیر جهاد کشاورزی شد و ایشان را که در آن زمان وزیر راه بود، به رئیس جمهور را پیشنهاد دادم و دلیل این کار هم این بود که ایشان را هم جهادی ها قبول داشتند و هم مورد قبول بخش کشاورزی بود و هست.

زنگنه خاطرنشان کرد: من افتخار می کنم که در کنار چنین شهدای زنده ای کار کردم، ایشان از نسلی هستند که از تمام خوشی ها و خانواده خود گذشتند تا نام ایران سربلند بماند و ما باید قدر بدانیم که چنین افرادی را در کشور داریم.

وی افزود: گندم اگر نباشد می‌توان آن را وارد کرد اما شرافت، غیرت و عزت خواهی را نمی توان وارد کرد، اینها بزرگترین نعمت های خدا برای ما هستند و باید قدر دان آنها باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید