Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

آرامش تولید در محصولات کشاورزی مدیون مدیریت وزارت جهادکشاورزی است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت:اگر امروز در تولید محصولات کشاورزی آرامش داریم به دلیل مدیریت مناسب در وزارت جهاد کشاورزی است.

آرامش تولید در محصولات کشاورزی مدیون مدیریت وزارت جهادکشاورزی است

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در اولین اجلاس سراسری کانون های تخصصی بسیج کشاورزی که به صورت ویدیو کنفرانس در سالن همایش های نعمتی‌جم وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: اگر امروز در تولید محصولات کشاورزی آرامش داریم به دلیل مدیریت مناسب در وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با تاکید بر اینکه وزارت جهاد کشارزی، وزارت معیشت مردم است و هچ وزارتخانه‌ای این چنین با معیشت مردم در ارتباط نیست، افزود: امروزه کمبودی در تامین اقلام اساسی در کشور وجود ندارد و تامین این اقلام با تولید کشاورزی و هدایت متخصصین وزارت جهاد کشاورزی انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه امروز بسیج یک جریان جهانی شده است، افزود: بسیج در انقلاب ما تجربه موفقی بوده که کشورهایی همچون سوریه، عراق و لیبی از آن بهره می‌برند.

وی با بیان اینکه مردم باید وارد صحنه شوند، گفت: دولت با امکانات بسیار برای حل مشکلات جامعه نیازمند همراهی مردم است؛ در حال حاضر صحنه جنگ از عرصه نظامی به عرصه اقتصادی تغییر یافته و بر این اساس مقام معظم رهبری در سال های اخیر شعارهایی با نام‌ نام اقتصاد مقاومتی و رونق تولید تعیین کرده‌اند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید