Iranian Agriculture News Agency

طلایی:

عنـوان معاونـت "توسـعه بازرگـانی و صـنایع کشـاورزی" بـه "معاونـت توسـعه صـنایع تبـدیلی و کسـب و کارهـای کشاورزی" تغییر کرد

عنوان معاونت توسـعه بازرگـانی و صـنایع کشـاورزی به معاونـت توسـعه صـنایع تبـدیلی و کسـب و کارهـای کشاورزی تغییر کرد.

عنـوان معاونـت "توسـعه بازرگـانی و صـنایع کشـاورزی" بـه "معاونـت توسـعه صـنایع تبـدیلی و کسـب و کارهـای کشاورزی" تغییر کرد

به گزارش ایانا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای خطاب به معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی این وزارت، اعلام کرد: با توجه به جهت گیری جدید وزارت جهاد کشاورزی مبتنی بر تقویت و توسعه امور مرتبط بـا صـنایع تبدیلی و غذایی، توسعه ساختارهای کسب و کارهای نوپا در بخش کشاورزی متناسب با گسـترش تکنولـوژی هـای جدید، کاهش فاصله تولید تا مصـرف و همچنـین رصـد و پـایش واردات در جهـت پیشـگیری از آسـیب بـه تولیـد داخلی و ضرورت تغییر عنـوان معاونـت توسـعه بازرگـانی و صـنایع کشـاورزی در راسـتای دسـتیابی بـه اهـداف و ماموریت های جدید، عنـوان معاونـت "توسـعه بازرگـانی و صـنایع کشـاورزی" بـه "معاونـت توسـعه صـنایع تبـدیلی و کسـب و کارهـای کشاورزی" تغییر کرد.

 مهندس محمدرضا طلایی با اشاره به اصلاح عناوین واحدهای سازمانی معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی، خاطرنشان کرد: فعایت دفاتر "تعرفه، تدوین مقررات و استانداردهای بازرگانی" و "امور صنایع تبدیلی و غـذایی" بـا همان عناوین قبلی ادامه می یابد.

وی افزود: عنوان "دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار" به "دفتر توسعه بازار و زنجیره ها و عنوان "دفتر توسعه صادرات" به "دفتر توسعه زیر ساخت های صنایع و بازار"  تغییر می کند.

طلایی یادآور شد: در راستای اجرایی کردن این نامه و به منظور استقرار تشـکیلات مـذکور، مرکـز نوسـازی و تحول اداری اقدامات قـانونی لازم را از طریـق مراجـع ذیـربط پیگیـری خواهـد نمـود. در ضـمن شـرح وظـایف آن معاونت و دفاتر مربوطه نیز متعاقباَ تنظیم و ابلاغ خواهد شد.

بر اساس این گزارش، با ابلاغ ساختار جدید، مهندس علی اکبر مهرفرد معاون توسـعه صـنایع تبـدیلی و کسـب و کارهـای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در حکمی دکتر حمیدرضا شاه محمدی را به سمت مشاور معاون وزیر و سرپرست دفتر توسعه صادرات و زیرساخت های صنایع و بازار و از تلاش های دکتر شاهرخ شجری مدیرکل پیشین دفتر توسعه صادرات در طول مدت تصدی مسئولیت تقدیر کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید