Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

بسیجیان در تأمین اقلام معیشتی مردم مشارکت کنند

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی باید در تأمین اقلام معیشتی مردم بسیجی وار کمک کنند و الگوی دیگران باشند که الحمدالله هستند.

بسیجیان در تأمین اقلام معیشتی مردم مشارکت کنند

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: بسیج در نظام اسلامی نماد اقتدار نظام و صحنه مشارکت جمعی در حمایت از کانون های اسلامی است.

وی افزود: بسیجان فرماندهی دارند که در میان ارتش‌های دنیا بی‌نظیر است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه امروزه الحمدالله بسیج به‌عنوان یکی از نیروهای ارزشمند در خدمت آرمان‌های الهی و اسلامی است، افزود: ایمان، ایثار و ولایتمداری همگی نمونه‌های رفتاری عملی بسیجیان است.

وی با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی، وزارت معیشت مردم است و باید با تلاش کارشناسان، محققین و کارمندان این مهم انجام شود، گفت: وزارت جهاد کشاورزی 80 هزار نیرو دارد و باید تلاش کند تا اقلام معیشتی مردم تأمین شود، اگر به این وزارتخانه خللی وارد شود، سفره و معیشت مردم با مشکل روبه‌رو می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی باید در جهت اهداف این وزاتخانه گام بردارند، گفت: علاوه بر اهداف والا وزارت جهاد کشاورزی، بسیجیان این بخش باید در تأمین اقلام معیشتی مردم بسیجی وار کمک کنند و الگوی دیگران باشند که الحمدالله هستند.

عضویت 50 هزار کارمند وزارت جهاد کشاورزی در بسیج

در این مراسم، پیمان فلسفی فرمانده مرکز مقاومت بسیج  وزارت جهاد کشاورزی گفت: 50 هزار نفر از کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در 890 پایگاه این وزارت در سراسر کشور عضویت دارند.

وی تعداد بسیجیان ستاد وزارت جهاد کشاورزی را 5 هزار و 500 بسیجی در 30 پایگاه در تهران عنوان کرد و ادامه داد:  4 هزار و 294 نفر از این بسیجیان را برداران و 1300 از آن‌ها را خواهران تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی جز 5 دستگاه ملی با کارکرد تخصصی است، افزود: این مهم توسط بسیج مستضعفین معرفی‌شده و علاوه بر بسیج عمومی، بسیج تخصصی در این بخش وجود دارد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج  وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه محققین و متخصصین در بخش کشاورزی در حال فعالیت هستند، ادامه داد: ظرفیت عظیمی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد و ما بارها به وزیر و معاونت‌های وزارت جهاد کشاورزی، آمادگی خود را برای ایفای نقش در قالب بخش‌های مختلف تخصصی اعلام کرده‌ایم.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید