Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد:

وفور کالاهای کشاورزی مورد نیاز مردم در بازار

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: با تلاش مجموعه وزارت جهاد کشاورزی، کالاهای کشاورزی مورد نیاز سفره های مردم به وفور تامین است و هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد.

وفور کالاهای کشاورزی مورد نیاز مردم در بازار

به گزارش ایانا، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی امروز در نشست معارف اسلامی مدیران و کارکنان مرکز حراست و سازمان های تابعه مرکزی، با بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به ماموریت وزارت جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی، مرکز حراست مسئولیت بزرگ و سنگینی بر عهده دارد و برای موفقیت در انجام این مسئولیت، لازم است به برنامه های معنوی، تربیتی، عرفانی و فکری توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به این که حراست با رصد رویدادها و پدیده ها، ناهنجاری ها و لغزش های احتمالی را شناسایی و از آسیب آنان به جامعه جلوگیری می کند، خاطرنشان کرد: در کنار آموزش های تخصصی، تقویت معنویت در نیروهایی که در معرض این پدیده ها هستند و جامعه را به سمت سلامت پیش می برند، ضروری است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به تاکید مقام معظم رهبری به نماز و عبادت و خواندن روزی یک صفحه قرآن و فکر کردن در آن اشاره کرد و افزود: این کار  خوب به انسان آرامش می دهد و برگزاری این جلسات فرهنگی با محتوای اخلاقی و عرفانی در کنار نشست های تخصصی و مبادله اطلاعات و تجربیات در حوزه های تخصصی و کاری، به تقویت معنویت و فکر و روح نیروها کمک می کند.

نماینده ولی فقیه در ادامه با اشاره به ایام ماه صفر و عزیمت مردم ما و عاشقان امام حسین (ع) به کربلا، تصریح کرد: راهپیمایی اربعین در این سال های اخیر به موج فرهنگی تاثیرگذار در سطح جهانی تبدیل شده به طوری که حضور جمعیت ۲۰ میلیون نفری مردم منطقه در مسیر حرم امام حسین (ع) با پای پیاده و همچنین خدمات رسانی به این خیل عظیم مردمی، شور و شعور حسینی (ع) را به تصویر می کشد و یاد قیام عاشورا را زنده نگه می دارد.

تقوی، کربلا را منبع ارزش ها دانست  و با تاکید بر لزوم شناخت ارزش های تاریخ کربلا، گفت: عظمت شهید، اوج عرفان است؛ هیچ دوربینی نمی تواند آن راثبت کند و هیچ قلمی نمی تواند ان را بنویسد و هیچ سخنور و شاعری نمی تواند این همه زیبایی را به تصویر بکشد.

وی، رمز ماندگاری عاشورا و کربلا را خشنودی خداوند عنوان کرد و افزود: برای خدا کار کردن، برای خدا به صحنه آمدن، برای خدا حرف زدن و برای خدا عمل کردن این شعار کربلایی هاست و اگر کسی برای خدا کار کند، همیشه ماندگار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که در کربلا همه به تکلیف خود عمل کردند، خاطرنشان ساخت: ما اگر به کار و مسئولیت خود این گونه نگاه کنیم، هیچ گاه خسته نمی شویم.

وی ویژگی دیگر کربلا را عدم ترس از مرگ برشمرد و ادامه داد: ما دست به دست ظالمان نمی دهیم، زیر بار ظلم نمی رویم  و ما با ستمگران سارزش نمی کنیم زیرا ما نمی خواهیم ذلیل باشیم.

تقوی ادامه داد: باید مراقب دشمن باشیم و لبخند دشمن نباید ما رو فریب دهد..

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم حمایت از حقوق مردم تاکید کرد و افزود:  آبروی مردم، حق الناس است و باید از آبروی مردم مراقبت کنیم.

وی گفت: متاسفانه امروزه در فضای مجازی گاهی اوقات شخصیت شکنی و آبروی مردم با شایعات و دورغ پراکنی در معرض خطر قرار می گیرد.

در این نشست فرهنگی، احمدعلی حبیب کاظمی رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) جزو وظایف مهم حراست ها است، تصریح کرد: بنا به توصیه نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، نشست های معارف اسلامی در مرکز حراست و حراست استان ها و سازمان های تابعه برگزار می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید