Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

تلاش برای رونق تولید و تامین امنیت غذایی ادامه راه شهیدان است

همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس و در سالروز شهادت امام زین العابدین(ع)، مراسم گرامیداشت شهدای دفاع مقدس در کنار پیکر مطهر شهید گمنام در سازمان شیلات ایران برگزار شد.

تلاش برای رونق تولید و تامین امنیت غذایی ادامه راه شهیدان است

به گزارش ایانا، در این مراسم که به همت پایگاه مقاومت بسیج رهروان ولایت و حوزه نمایندگی ولی فقیه این سازمان برگزار شده بود، دکتر ولی الله خون میرزایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران طی سخنانی ضمن گرامیداشت رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز نیز وظیفه ماست تا با پیروی از آرمان های والای شهدا و در چارچوب برنامه ها، اهداف و شرح وظایف مان در حوزه تقویت امنیت غذایی کشور، در عرصه رونق تولید و به سوی خوداتکایی گام برداریم.

در ادامه این مراسم، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه «شهید ثارالله و خون خداست، راهش راه خداست و فریادش، فریاد خداست و با ایستاده مردن، نشستگان را به قیام دعوت می‌کند» گفت: شهدا برای حیاتی طیبه، جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا حیات انسانی را پاک و جامعه بشری را پرورش دهند و این شهید گمنام امروز‌ در مجموعه‌ای قدم گذاشته که کارکنانش در مسیر او حرکت می‌کنند و تلاش می‌کنند تا ارزش های خون گرفتۀ او را پاس بدارند و با تلاش برای خودکفایی و خوداتکایی، توطئه دشمنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی افزود: ما امروز گرد هم آمده‌ایم تا با این شهید تجدید بیعت کنیم و بگوییم اگر شما در اقلیم عشق قدم گذاشتید و‌ ما از ارزش های جوشیده از خون شما پاسداری می کنیم.

وی خطاب به شهید گمنام تصریح کرد: ما شهادت می‌دهیم تو به وظیفه‌ات خصوصاً امر به معروف و نهی از منکر عمل کردی و چه امر به معروف و نهی از منکری بزرگتر از جهاد در راه خدا. همچنان که حسین بن علی (ع) هم قیام کرد تا امر به معروف و‌ نهی از منکر را در جامعه استقرار و استمرار ببخشد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه «ما امروز فریاد می زنیم و بی‌زاری خود را از ظالمان و ستمگران اعلام می کنیم.» گفت: اقتدار، عزت و آزادی امروز ما به دلیل مجاهدت های شهداست. آنها از فرهنگ عاشورایی و روحیه جهادی مایه فکری و اعتقادی گرفتند تا چگونه زندگی کردن و چگونه مردن را به ما بیاموزند

حجت الاسلام و المسلمین تقوی افزود: شهدا به ما آموختند تا از حسین (ع) زمان خود تبعیت کرده و از ملت مان و کیان کشور دفاع کنیم و ما امروز گرد هم آمده ایم تا بگوییم که در ادامه دادن راهی که امام مان از تعلیمات عاشورایی به ما آموخت، همچنان ایستاده ایم و پرچمی که او بر افراشت، با همان صلابت و عظمت در دستان با کفایت رهبر عظیم الشان ما در اهتزار است.

وی در پایان با اشاره به برخی از مواضع رئیس جمهور آمریکا گفت: ما به شهیدان تعهد داده ایم و در اثر این فشارها و سختی ها، رنگ نمی‌بازیم. ما به جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا مدیون هستیم، اگر آنها کاری حسینی کردند، وظیفه ماست که کاری زینبی کنیم و از ثمره ایثار و جانبازی آنها پاسداری کرده و محکم و استوار بایستیم.

در پایان این مراسم سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل کرمانی از راویان و یادگاران دفاع مقدس، به بیان خاطراتی از رشادت های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی پرداخت.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید