Iranian Agriculture News Agency

طلایی:

فرزندان جهادگران امروز در مسیر خوداتکایی کشور در تولید محصولات کشاورزی گام بر می دارند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: امروز فرزندان حماسه آفرینان دفاع مقدس در وزارت جهاد کشاورزی با برنامه ریزی و مدیریت صحیح و همت و مشارکت بهره برداران، در مسیر خوداتکایی کشور در تولید محصولات کشاورزی گام بر می دارند.

فرزندان جهادگران امروز در مسیر خوداتکایی کشور در تولید محصولات کشاورزی گام بر می دارند

به گزارش خبرنگار ایانا، محمدرضا طلایی امروز پنجشنبه در سی و یکمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد با اشاره به این که اقدامات شما در هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی بسیار با ارزش بود و هر یک از آنها به عنوان یک مستند بزرگ و با ارزش محسوب می شود، اظهار داشت: در همایش هایی که با محوریت فرهنگ جهادی و مدیریت جهادی برگزار می شود خدمات و رشادت ها و ابتکارات و اقدامات شما چه در پشتیبانی و مهندسی جنگ و چه در سازندگی مناطق محروم و روستاها، به عنوان یک الگوی جهادی مطرح است.

وی ادامه داد: حتی در دورانی که وظایف جهاد سازندگی به سایر ادارات و نهادها محول شد، همچنان در روستاها از راه سازی و برق رسانی جهاد صحبت بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: امروز نیز فرزندان شما حماسه آفرینان دفاع مقدس در وزارت جهاد کشاورزی بر اساس شرح وظایف خود با برنامه ریزی و مدیریت صحیح و همت و مشارکت بهره برداران، در مسیر خوداتکایی کشور در تولید محصولات کشاورزی گام بر می دارند و در این حوزه افتخار زیادی آفریده اند.

طلایی با اشاره به تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم مستندسازی فرهنگ و مدیریت جهاد در دوران دفاع مقدس و سازندگی، گفت: در حوزه نرم افزاری اقدامات موثری صورت گرفته است که در این زمینه می توان به تهیه مستند خاک پاک اشاره کرد که در هفته دفاع مقدس از شبکه ۴ سیما پخش خواهد شد. این مستند مصاحبه‌هایی با پیشکسوتان است و در خصوص تجربیات دوران جنگ تحمیلی، دوران سازندگی و محرومیت زدایی است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه سراج پروژه دیگری بود که امروز رونمایی شد و ابزاری برای پژوهش محققین در حوزه دفاع مقدس است.

طلایی اضافه کرد: ذخیره سازی پرونده ها به صورت الکترونیکی نیز از اقدامات مهم دیگر اداره کل امور ایثارگران است که به منظور ماندگاری مستندات صورت پذیرفته است و همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید