Iranian Agriculture News Agency

در گفتگو با ایانا مطرح شد؛

پیش‌بینی اعتبار برای برنامه "گردشگری کشاورزی" در بودجه 99

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: در صورت لزوم در بودجه سال 99 اعتبار برای برنامه گردشگری کشاورزی و توسعه صنایع روستایی در نظر گرفته می‌شود.

پیش‌بینی اعتبار برای برنامه "گردشگری کشاورزی" در بودجه 99

علی ابراهیمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایانا بابیان اینکه در صورت لزوم در بودجه سال 99 اعتبار برای برنامه گردشگری کشاورزی و توسعه صنایع روستایی در نظر گرفته می‌شود، گفت: مجلس می‌تواند متناسب با برنامه و ارائه توانمندی‌های موجود در این بخش بودجه اختصاص دهد.

وی افزود: پس از ارائه برنامه اولیه توسط وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی برنامه‌ریزی برای این طرح انجام می‌شود و در صورت نیاز نیز  مجلس برای اجرای آن اعتبار در نظر می‌گیرد.

نماینده مردم شازند در مجلس با تأکید بر اینکه توسعه گردشگری کشاورزی بسیار اهمیت دارد، افزود: این طرح می تواند در بازاریابی محصولات تولیدی کشاورزی، معرفی توانمندی های بخش کشاورزی ایران و همچنین در حوزه گردشگری مؤثر باشد.

ابراهیمی بابیان اینکه اجرای این طرح می‌تواند مثبت و درآمدزا باشد، گفت: شرط درآمدزا بودن آن نیز اجرای  همراه با برنامه، مناسب و با جدیت است.

وی ادامه داد: همچنین افرادی که در این زمینه طرح و ایده داشته باشند نیز می‌توانند آن را ارائه دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید