Iranian Agriculture News Agency

بنی هاشم عنوان کرد:

رونق تولید در مناطق روستایی و عشایری نیازمند بازنگری در قوانین و مقررات

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی گفت: رونق تولید در مناطق روستایی و عشایری نیاز به بازنگری جدی در قوانین و مقررات جاری کشور دارد.

رونق تولید در مناطق روستایی و عشایری نیازمند بازنگری در قوانین و مقررات
به گزارش ایانا به نقل از  وزارت جهاد کشاورزی، فروغ السادات بنی هاشم در بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر اظهار کرد: یکی از مشکلات تولیدکنندگان روستایی و عشایری دسترسی به بازار فروش و مصرف است؛ از این جهت برگزاری نمایشگاه ها فرصتی برای ارتباط بیشتر تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ها، تولیدکنندگان علاوه بر این که بازارهای جدیدی را برای عرضه محصولات خود شناسایی می کنند با سلیقه مصرف کننده ها هم آشنا می شوند.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که بیشتر تولیدکنندگان روستایی و عشایری در قالب کسب و کارهای کوچک و متوسط مقیاس فعالیت می کنند، تصریح کرد: متاسفانه قوانین و مقررات بانکی و شرایط دریافت مجوزها به ویژه مجوزهای بهداشتی با این نوع فعالیت ها انطباق ندارد بنابراین رونق تولید در مناطق روستایی و عشایری نیاز به بازنگری جدی در قوانین و مقررات جاری کشور دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید