Iranian Agriculture News Agency

از 24 تا 27 مرداد؛

چهارمین نمایشگاه ملی توانمندی های روستائیان و عشایر کشور برگزار می‌شود

"چهارمین نمایشگاه ملی توانمندی های روستائیان و عشایر" از تاریخ 24 لغایت 27مرداد ماه 1398 با رویکرد "تبیین نقش روستائیان و عشایر در سال رونق تولید" در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

چهارمین نمایشگاه ملی توانمندی های روستائیان و عشایر کشور برگزار می‌شود

 به گزارش ایانا به نقل از سازمان امور عشایر  ایران ، "چهارمین نمایشگاه ملی توانمندی های روستائیان و عشایر" از تاریخ 24 لغایت  27مرداد ماه 1398 با رویکرد "تبیین نقش روستائیان و عشایر در سال رونق تولید" در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه جامعه عشایری کشور ظرفیت های تولیدی، فرهنگی و آیینی خود را به نمایش خواهند گذاشت. نمایشگاه مذکور پر بازدیدترین نمایشگاه های برگزار شده در سطح کشور بوده است و در سالجاری با محوریت معاونت توسعه روستائی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و با مشارکت سازمان امور عشایر ایران، اتحادیه های تعاونی عشایری استانی، صندوق توسعه بخش کشاورزی عشایر و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

محورهای این  نمایشگاه نیز  زنجیره تولید گوشت قرمز، بومگردی عشایر، گیاهان دارویی، صنایع دستی، فراورده های دامی و لبنی، صنایع تبدیلی و بسته بندی،  شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها،  موسیقی سنتی و هنرهای آیینی،  پوشاک سنتی و محلی، شرکت های مهندسی و خدماتی عشایر،  کارخانجات و کارگاه های تولید نهاده های دامی، انرژی های پاک (عرضه کنندگان ادوات خورشیدی و ...)، مجلات و نشریه های عشایری، تجهیزات آبرسانی و عمرانی و سایر فعالیت های صنعتی و صنفی و فرهنگی مرتبط با عشایر خواهد بود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید