Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

تخریب انفال و اراضی کشاورزی جرم‌انگاری شود

جلسه اعضای شورای مدیران حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، امیرحیدری معاون توسعه و ساماندهی اراضی، محمدی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و صابری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور اراضی و اعضای شورای مدیران حوزه نمایندگی ولی فقیه برگزار شد.

تخریب انفال و اراضی کشاورزی جرم‌انگاری شود

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان امور اراضی، در این جلسه که روز سیزدهم مرداد ماه در مرکز آموزش سازمان امور اراضی برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حفظ زمین‌های کشاورزی و منابع طبیعی گفت: باید مراقب باشیم که صاحبان زر و زور نتوانند انفال و اراضی کشاورزی را تخریب کنند و این کار باید جرم‌انگاری شود.

وی افزود: باید کمک کنیم تا سازمان امور اراضی بتواند وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و قوانین را اجرا و پیاده کند. این سازمان به معنای واقعی کلمه مبارزه می‌کند و جلو زیاده‌خواهی‌های قانون‌شکنان را می‌گیرد.

در ادامه معاونان سازمان امور اراضی به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان در زمینه جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و همچنین آمار نیروی انسانی و گشت‌های حفظ کاربری اراضی ارائه کردند.

در این جلسه همچنین با توجه به شعار سال ۹۸ به نام رونق تولید، مقرر شد اعضای شورای مدیران گزارشی از اقدامات دستگاه‌های متبوع خود در این زمینه تهیه و ارایه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید