Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

حراست سازمان حفظ نباتات از تولیدات کشاورزی کشور

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: وظیفه سازمان حفظ نباتات پاسداری از نشاط، سرسبزی و سرزندگی کشور و حراست از زحمات کشاورزان، تولیدات کشاورزی و محصولات غذایی کشور است.

حراست سازمان حفظ نباتات از تولیدات کشاورزی کشور

به گزارش ایانا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی در نشست شورای هماهنگی مدیران حوزه های نمایندگی ولی فقیه در سازمان های تابعه وزارت جهاد کشاورزی که امروز یکشنبه با حضور رئیس سازمان حفظ نباتات کشور در سالن جلسات این سازمان برگزار شد با بیان این مطلب، افزود: وزارت جهاد کشاورزی، وزارت معیشت مردم است و تلاش شبانه روزی مدیران و مسئولین و کارشناسان جهاد کشاورزی در کل کشور باعث شده است که علی رغم تحریم های ظالمانه و فشارهایی که توسط دولت های متخاصم وارد می شود، شاهد کمبود محصولات غذایی در بازار مصرف نباشیم.

تقوی در ادامه افزود: این مهم صرفاً با مدیریت و برنامه ریزی صحیح و تلاش کشاورزان، بدون تکیه به واردات محصولات غذایی و بر مبنای رونق تولید که تاکید و تدبیر مقام معظم رهبری و در شعار امسال نیز متجلی است، محقق شده است.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به احادیث و روایاتی در خصوص آفات زندگی دنیوی و حیات معنوی بشر، تصریح کرد: انسان در طول مسیر زندگی خود با شیطان و نفس اماره روبروست و از این رو به عنوان یک مسلمان باید آفت اعمال خود را شناسایی کرده تا با مراقبت از خود، به سعادت اخروی دست پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: منت، ریا، حسد، عجب (خود شیفتگی و خود پسندی)، شرک، تکبر، نارضایتی پدر و مادر از آفات زندگی فردی و فرار از صحنه و ناتوانی کارگزاران آفات تشکیلات محسوب می شود که انسان مومن لازم است تا با شناسایی دقیقی از آنها، در بند این آفات گرفتار نشود.

تقوی در پایان سخنان خود با اشاره به مباحث روز کشور گفت: علی رغم برخی کاستی ها و مشکلات موجود، در این چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای شاخص و مهمی انجام شده است و اگر دشمنان ما در گذشته می خواستند که صدای ما از داخل کشور خارج نشود، امروز ایران نه تنها در کشورهای همسایه که در منطقه خاورمیانه حضوری اثرگذار دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید