Iranian Agriculture News Agency

رمضان نژاد مطرح کرد:

بهره وری در تولید مهمترین رکن در نظام کشاورزی کشور

باید به بازاریابی برای محصولات کشاورزی توجه شود

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: بهره وری در تولید بسیار مهم است و باید به بازاریابی آن هم توجه کنیم لذا باید ساز و کاری در این زمینه فراهم شود تا تولید کننده متضرر نشود.

 بهره وری در تولید مهمترین رکن در نظام کشاورزی کشور

به گزارش خبرنگار ایانا، شاهرخ رمضان نژاد رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در جلسه هم اندیشی اتاق تعاون ایران اظهار کرد: افزایش صدور پروانه اجرایی در سه ماه با کمک اتاق تعاون انجام خواهد شد.

وی افزود: اگر پروانه ها بیش از یک ماه طول کشید اتاق تعاون و اتحادیه ها موظف هستند به سازمان نظام مهندسی کشاورزی اطلاع دهند، باید دلیل عدم موافقت با پروانه ها از طریق سازمان نظام مهندسی کشاورزی به صورت مکتوب به استانداری ها اطلاع رسانی شود.

رمضان نژاد تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی، سازمان نظام مهندسان کشاورزی نیست، ما به دنبال اشتغالزایی نیستیم اما به دانش افزایی و ضریب نفوذ دانش تاکید داریم.

وی افزود: راه اندازی سامانه ارجاع کار در دست اقدام قرار دارد. بهره وری در تولید بسیار مهم است و باید به بازاریابی آن هم توجه کنیم لذا باید ساز و کاری در این زمینه فراهم شود تا تولید کننده متضرر نشود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خاطرنشان کرد: ما در کنار مهندسی کردن کشاورزی در حوزه مسائل اجتماعی نیاز به مهندسی اجتماعی هم داریم و بر همین اساس باید همه تشکل ها و سازمان مهندسی کشاورزی در کنار هم با حفظ مرزها یکی و قوی شویم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید