Iranian Agriculture News Agency

با همکاری وزارت علوم و سازمان دامپزشکی:

رشد موسسات آموزش دامپزشکی کنترل و بررسی می‌شود

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از تصمیم سازمان دامپزشکی در پیگیری مشکل توسعه بی رویه مراکز آموزش عالی دامپزشکی حمایت کرد و مقرر شد در کنترل و بررسی وضعیت فعالیت آنها همکاری ویژه‌ای صورت بگیرد.

 رشد موسسات آموزش دامپزشکی کنترل و بررسی می‌شود

به گزارش ایانا، مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور نامه ای ضمن اشاره به عضویت دکتر علیرضا رفیعی پور، رییس سازمان دامپزشکی کشور و عضو حقوقی گروه تخصصی دامپزشکی وزارت عتف و همچنین دکتر پیغمبری رییس گروه تخصصی دامپزشکی در کمیته ماده 21 قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی، منابع طبیعی و دامپزشکی اعلام کرد: موارد پیشنهادی سازمان دامپزشکی کشور تا حصول نتایج مثبت میسر است و وزارت علوم نیز از آن حمایت خواهد کرد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با قدردانی از وزارت علوم، فناوری و تحقیقات، از عزم معاونت آموزشی این وزارتخانه برای برخورد با توسعه بی رویه در گروه آموزشی دامپزشکی در آینده نزدیک خبر داد.
بر اساس پیگیری های ریاست سازمان دامپزشکی کشور، به زودی جهت حل مشکل توسعه بی رویه مراکز آموزش عالی دامپزشکی در کشور، محدودیت هایی در برخی مراکز آموزش عالی دامپزشکی در بخش غیردولتی جهت اعمال در سال آتی، تعیین و اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید