Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان امور عشایر ایران:

سهم عشایر از مالیات، زندگی‌شان را متحول کرد

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: اختصاص سهمی از مالیات بر ارزش افزوده معجزه ای در مناطق عشایری ایجاد کرده است و از نمایندگان مجلس که پیگیری و مصوب کردند سهمی از مالیات بر ارزش افزوده به عشایر اختصاص یابد قدردانی می کنم.

سهم عشایر از مالیات، زندگی‌شان را متحول کرد

به گزارش ایانا،  نشست اعضای فراکسیون عشایری مجلس شورای اسلامی با رئیس و مدیران سازمان امور عشایر ایران عصر دیروز در سالن جلسات سازمان امور عشایر به ریاست هادی قوامی رئیس فراکسیون عشایری مجلس برگزار شد.

رئیس سازمان امور عشایر ایران در این نشست گزارشی از اقدامات و فعالیت ها و خدمات صورت گرفته در مناطق عشایری به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ارائه داد.

کرمعلی قندالی با اشاره به اختصاص سهمی از مالیات بر ارزش افزوده به عشایر، از نمایندگان مجلس که پیگیری و مصوب کردند سهمی از مالیات بر ارزش افزوده به عشایر اختصاص یابد قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: سال گذشته از این محل ۷۰ میلیارد تومان به عشایر اختصاص یافت که در حوزه های عمرانی از قبیل آبرسانی و راه سازی در مناطق عشایری هزینه شده است.

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: در هشت ماهه نخست امسال نیز ۸۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به جامعه عشایری اختصاص پیدا کرده است و امیدواریم این رقم تا پایان سال به ۱۵۰ میلیارد تومان برسد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید