Iranian Agriculture News Agency

/اهدای احکام صندوق بیمه روستایی توسط ییس‌جمهور/

روستاییان حکم بازنشستگی گرفتند

رئیس‌جمهور در سفر به استان سمنان احکام سه تن از مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر را اهدا کرد.

 روستاییان حکم بازنشستگی گرفتند

به گزارش ایانا، به فاصله کوتاهی پس از انتشار درخواست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رئیس جمهور برای اهدای احکام بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان  و عشایر، حجت الاسلام حسن روحانی در سفر به استان سمنان، احکام سه نفر از بازنشستگان صندوق در این استان را اهدا کرد.

مراسم اهدای احکام بازنشستگان صندوق بیمه روستائیان، با سخنان کوتاه مدیرعامل صندوق در «نشست برگزیدگان و توسعه استان سمنان» برگزار شد.

دکتر محمدرضا واعظ مهدوی، با اشاره به برنامه های متنوع نظام جمهوری اسلامی برای افزایش سطح رفاه، کاهش فاصله طبقاتی و گسترش عدالت، برقراری نظام بیمه ای برای روستائیان و عشایر را برگ زرینی از افتخارات نظام دانست و گفت: برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تعدادی از کشاورزان، روستائیان و عشایر در دولت یازدهم به افتخار بازنشستگی نائل شدند.

او همچنین اعلام کرد: تا پایان آبان ماه تعداد مستمری بگیران صندوق بالغ بر 88 هزار نفر بوده که از این تعداد 39 هزار نفر مستمری بازنشستگی و مابقی مستمری ازکارافتادگی یا بازماندگی دریافت می کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید