Iranian Agriculture News Agency

/گزارش ایانا از چهارمین نمایشگاه ملی گیاهان دارویی/

دردهایتان را در نمایشگاه گیاهان دارویی درمان کنید!

در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) هم می‌توانید را راهنمایی کارشناس‌های دفتر ترویح وزرات جهاد و کشاورزی از نحوه‌ی کشت و تنوع گیاهان دارویی آگاه شوید و هم در مورد خواص استفاده از گیاهان دارویی از کمک کارشناس‌های دانشکده و گروه طب سنتی دانشگاه‌های علوم پزشکی استفاده کنید.

دردهایتان را در نمایشگاه گیاهان دارویی درمان کنید!

به گزارش ایانا، در این نمایشگاه که بیش از ۱۰۰ ۱۰۰ تولیدکننده و کشاورز گیاهان دارویی کنار هم جمع شده‌اند تا دستاوردهای خود را در این مورد اعلام کنند که بهترین محصولات آنها با خواص بی‌نظیر و بدون ضرر خود را ارایه کرده‌اند که به سادگی در دسترس شهروندان تهرانی قرار بگیرد.

جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) هر دو سال یک‌بار با حضور فعالان این عرصه در کشاورزی برگزار می‌شود، از دوره دوم به بعد با هماهنگی‌های صورت گرفته هم از کارشناسان کشت و کشاورزی در نمایشگاه استفاده شد و هم با حضور کارشناس‌های پزشکی و  طب سنتی از حضور کلاهبرداران و سودجویان جلوگیری شد و راه‌های عالی برای استفاده‌ی مردم پیش‌بینی شد.

در چهارمین دوره این جشنواره نیز که از روز دوشنبه، 21 آبان 1397، با حضور مهندس حجتی وزیر کشاورزی، دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و نمایندگان وزارت بهداشت آغاز به کار کرد از جوانان و شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت به عمل آمد که در این راه ورود کنند و در صنعتی شدن و ورود هرچه سریعتر و بهتر این گیاهان به بازار علمی درمان به کشاورزان کمک کنند..

کارشناس‌های دفتر ترویج وزارت کشاورزی به علاقمندان نحوه‌ی شروع به کار در این زمینه و راه‌های توسعه آن را توضیح می‌دهند و اتفاقا همان‌جا علاقمندان می‌توانند به دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت نیز مراجعه کنند و در مورد حضور این داروها در بازار علمی درمان و نظرات پزشکی و متخصصان علم طب سنتی را هم جویا شوند.

خانواده‌های می‌توانند در این نمایشگاه هم با عرضه مستقیم تولیدکنندگان و کشاورزان آشنا شوند و هم از نمونه محصولات برتر آنها هم خریداری کنند.

چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی (سنتی)، 21 تا 24 آبان ماه از ساعت 9 تا 18، در مصلای تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید