Iranian Agriculture News Agency

قائم مقام سازمان امور عشایر ایران خبر داد:

حمایت از فرزندان عشایر برای ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان

قائم مقام سازمان امور عشایر ایران در نشست با رئیس و استادان دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران گفت: آمادگی لازم برای همکاری های مشترک با دانشکده جغرافیای تهران وجود دارد.

حمایت از فرزندان عشایر برای ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش ایانا، شاهپور علایی مقدم در جلسه مشترک با رئیس و استادان دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران و موسسه جغرافیا ضمن بیان این مطلب با اشاره به طرح گردشگری عشایر، اظهار داشت: آمادگی لازم در سازمان امور عشایر برای همکاری با دانشکده و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران در خصوص گردشگری عشایر وجود دارد.

او با تاکید بر حفظ ماهیت زندگی عرفی عشایر افزود: می توانیم به صورت مشترک در حوزه گردشگری عشایر وارد عمل شده و جاذبه هایی ایجاد نماییم. در بحث راه اندازی شرکت های خدمات مهندسی توسط فرزندان عشایر نیز می توانیم با دانشکده و موسسه جغرافیا همکاری داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران، قائم مقام  و معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران افزود: بخشی از ارائه خدمات به عشایر می تواند در این شرکت های دانش بنیان متمرکز شود.

او با بیان اینکه دفتر مطالعات جامع عشایری سازمان امور عشایر ایران پروژه ها و طرح های مطالعاتی عشایری را انجام می دهد، اظهار داشت: در خصوص انجام کارها و پروژه های مطالعاتی نیز می توانیم همکاری مشترک با استادان و محققین دانشگاه و موسسه جغرافیا داشته باشیم.استادان دانشگاه و موسسه جغرافیا می توانند آخرین یافته های علمی و تحقیقاتی خود را با برگزاری کارگاه های آموزشی در استان های کشور برگزار و مدیران و کارکنان امور عشایر را در جریان آخرین یافته های علمی قرار دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید