Iranian Agriculture News Agency

تهران خنکتر می‌شود

امروز (۲۱ مهرماه) بارش باران برای استان‌های مازندران،‌گیلان، غرب استان گلستان، اردبیل، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال استان‌های تهران، سمنان و البرز پیش‌بینی می‌شود.

تهران خنکتر می‌شود

به گزارش ایانا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در نوار شمالی کشور، افزایش ابر، بارش باران، وزش باد و گاهی رعد و برق، همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. همچنین امروز دریای خزر مواج است.

 امروز (۲۱ مهرماه) علاوه بر نوار شمالی کشور برای غرب، شمال غرب و ارتفاعات در مناطق مرکزی افزایش ابر و بارش پیش‌بینی می‌شود همچنین رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در استان‌های زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، قزوین، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال استان‌های فارس و خوزستان و غرب استان‌های اصفهان ویزد رخ می‌دهد.

بنابراین گزارش، بعدازظهر امروز از شدت بارش در شمال کشور کم می شود و فردا (۲۲ مهرماه) در سواحل خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد. همچنین فردا در استان‌های کردستان، تهران، البرز، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، ارتفاعات زاگرس جنوبی در استان کرمان و شمال هرمزگان، ایلام، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مرکزی و غرب اصفهان، ابرناکی، رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

 کاهش محسوس دمای هوا تا حد ۴ تا ۵ درجه سلسیوس برای شمال شرق کشور احساس میشود و طی هفته آینده با تداوم جریان‌های مرطوب جنوبی به غرب کشور، افزایش ابر ، بارش و وزش باد و گاهی رعد و برق در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی سه روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی احتمال بارش برف وجود دارد.

آسمان تهران فردا (۲۲مهرماه) نیمه ابری، گاهی ابری، همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۱۴ و ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. تهران در روز دوشنبه (۲۳ مهرماه)، هوای تهران صاف تا قسمتی ابری، گاهی ابری با احتمال بارش و وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۲۵ و  ۱۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید