Iranian Agriculture News Agency

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

تجهیز همه‌ی گشت‌های پلیس به دوربین‌های نظارتی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بخش عمده ای از افرادی که اکنون در حال محاکمه اند توسط مأموران نیروی انتظامی در حوزه اقتصادی شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

تجهیز همه‌ی گشت‌های پلیس به دوربین‌های نظارتی
به گزارش ایانا، سردار "حسین  اشتری" در حاشیه آیین رونمایی از فناوری های نوین فاوایی پلیس پیشگیری ناجا در حوزه کلانتری و پاسگاه ها اظهار داشت: امروز از سامانه های جدید پلیس پیشگیری رونمایی شد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تأکیداتی که فرماندهی معظم کل قوا برای استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های روز دارند، افزود: امروز سامانه های نوین الکترونیکی بین نیروی انتظامی و قوه قضائیه با هدف افزایش صحت، سرعت و دقت عمل مورد بهره برداری قرار گرفت که به طور حتم باعث افزایش رضایت مندی مردم در عرصه خدمت رسانی به آنان می شود.

او با بیان اینکه هماهنگی و تعاملات خوبی با دستگاه قضا در این زمینه صورت گرفته است، گفت: تمام تحت نظرگاه های ما در کلانتری ها به سامانه های جدید تصویری تجهیز می شود تا علاوه بر افزایش مستندات قضائی، نظارت و کنترل در این عرصه نیز ارتقاء پیدا می کند.

این مقام عالی رتبه انتظامی کشور تصریح کرد: تمام گشت های انتظامی نیز مجهز به دوربین های پایش می شوند که باعث افزایش سرعت عمل و افزایش نظارت و کنترل در اجرای مأموریت ها می شود. تلاش می کنیم با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها و بهره گیری از طرح ها و نظرات نخبگان بتوانیم برای خدمت رسانی بهینه به مردم در عرصه نظم و امنیت گام های موثری برداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره حضور پلیس در بازار ارز، گفت: از ماه های گذشته با درخواست مراجع قضائی و مسئولان اقتصادی کشور، پلیس در عرصه های مختلف اقتصادی حضور فعالی داشت که بحمدالله به نتایج خوبی هم رسید و بخش عمده ای از افرادی که اکنون در حال محاکمه اند توسط مأموران نیروی انتظامی در حوزه اقتصادی بخصوص بازار ارز شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند. اقدامات اطلاعاتی پلیس به صورت شبانه روزی در فضای مجازی و حقیقی با اشراف اطلاعاتی در حال انجام است و اگر جایی نیاز به حضور آشکار مأموران باشد به سرعت می توانند ورود پیدا کنند و از پیشنهادات مردم در این راستا استقبال می کنیم.

سردار اشتری در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تأخیر حضور برخی مأموران در صحنه، گفت: بنا بر این است مأموران با نخستین تماس با سامانه 110 در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر شوند. بنا بر نظرسنجی های صورت گرفته بیش از 70 درصد تماس های مردمی با سامانه 110 رضایت مردم را در پی داشته ، البته با توجه به کمبود نیرو فاصله یا ترافیک در برخی موارد حضور مأموران با تأخیر مواجه بوده که انتظار می رود با طراحی سامانه نوین الکترونیکی این مشکل نیز مرتفع شو

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید