Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت:

ویزای اربعین با نرخ بازار آزاد دریافت می‌شود

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از اعتبار ۵۰ روزه ویزا اربعین خبر داد و گفت: دریافت روادید از طریق سامانه سماح هزینه زائران را کاهش می دهد و این در حالی است که دریافت ویزا شخصی برای افراد با نرخ ارز بازار آزاد محاسبه می شود.

ویزای اربعین با نرخ بازار آزاد دریافت می‌شود

به گزارش ایانا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، مرتضی آقایی با اشاره به اینکه اعتبار ویزا صادر شده برای زائران اربعین50 روزه است، گفت: این مهم در حالیست که زائران می توانند 30 روز در کشور عراق حضور داشته باشند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت اظهار کرد: باید یادآور شد که بر اساس تصمیم گیری ها تا 3 روز مانده به اربعین صدور ویزا ادامه دارد اما زائرانی که قصد عزیمت به عتبات عالیات را دارند انجام ثبت نام در سامانه سماح را به تعویق نیاندازند.

آقایی افزود: همچنین باید یادآور شد هزینه روادید اربعین امسال برابر با 41 دلار تعیین شده است از این رو افرادی که به صورت آزاد و بدون ثبت نام در سامانه سماح قصد ورود به خاک عراق را دارند باید از طریق بازار آزاد ارز تهیه کنند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه نرخ ارز تعیین شده در سامانه سماح بر اساس نرخ بازار ثانویه است، تصریح کرد: بنابراین ثبت نام در سامانه سماح و دریافت روادید هزینه زائران را کاهش خواهد داد و در غیر این صورت افراد باید ارز با نرخ بیش از 15 هزار تومان را خریداری کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید