Iranian Agriculture News Agency

انمایشگاه صلح جهانی، شایسته همه کودکان

نمایشگاه نقاشی روز جهانی صلح با شعار " صلح جهانی، شایسته همه کودکان " ۳۱ شهریور ماه توسط انجمن حمایت از حقوق کودکان برگزار شد.

انمایشگاه صلح جهانی، شایسته همه کودکان

به گزارش ایانا روز شنبه ، روز جهانی صلح بود. روزی که به بهانه آن آرزوهای کودکانه تعدادی از کودکان این سرزمین برای استقرار صلح جهانی، روی تابلوهای نقاشی در معرض دید عموم قرار گرفت. انجمن حمایت از حقوق کودکان در فرهنگ‌سرای شفق  میزبان  37 نقاش کوچکی بود که نقاشی‌های زیبای خودشان را با موضوع صلح جهانی و با شعار «صلح جهانی، شایسته همه کودکان» گرد‌هم آورده بودند. این نمایشگاه که با همکاری فرهنگ‌سرای شفق، انجمن دوست‌داران کودک پویش، موسسه نوید زندگی کوشا  و خانه‌های کودک شوش برگزار شد مهمانان زیادی در روز افتتاحیه داشت.

 حجت  نظری عضو شورای شهر تهران ، اعضای انجمنهای برگزارکننده نمایشگاه و جمعی از دوستان، و والدین کودکان مهمانان این نمایشگاه بودند. افتتاحیه این نمایشگاه با خواندن مواد پیمان‌نامه جهانی حقوق کودکان توسط تعدادی از کودکان  شروع شد و در ادامه کودکان هنرمند، هر کدام نقاشی‌های خود را برای بازدید کنندگان شرح دادند و بازدیدکنندگان در کنار هر اثر داستان‌های زیبای بچه‌ها را از زبان خودشان شنیدند.

این نمایشگاه تا امروز دوم مهرماه از ساعت 16 تا 20  در فرهنگسرای شفق دایر است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید