Iranian Agriculture News Agency

پوشش در مانی مجروحان حادثه تروریستی اهواز با بیمه سلامت

نمایندگان مدیرعامل سازمان بیمه سلامت برای پیگیری و بررسی وضعیت بیمه‌ای مجروحان حادثه تروریستی امروز اهواز به این شهر رفتند و از مجروحین این حادثه عیادت کردند.

پوشش در مانی مجروحان حادثه تروریستی اهواز با بیمه سلامت

به گزارش ایانا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، محمد صادق دبیری ضمن محکوم کردن حمله تروریست‌ها به رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: به دستور مدیر عامل سازمان در اولین زمان ممکن پس از وقوع  حادثه خود را به اهواز رسانده و از مجروحین بستری در  بیمارستان‌ها عیادت کردیم.

وی افزود: اکثر مجروحین این حادثه تروریستی از سربازان وظیفه‌ای هستند که در حال رژه بودند، اما بررسی‌ها برای وضعیت بیمه‌ای مجروحین در حال انجام است تا اگر کسی از این مجروحین فاقد پوشش بیمه‌ای باشد، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرد و تمام هزینه‌های درمانی نیز تقبل شود.

دبیری اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد اکثر مجروحین از بیمه نیروهای مسلح و یک نفر از بیمه سازمان صداوسیما استفاده می‌کند. از سایر بیمارستان‌هایی که مجروحین در آن‌جا بستری هستند نیز خواسته‌ایم وضعیت پوشش بیمه‌ای مجروحین را به اطلاع ما برسانند تا اقدامات لازم برای پوشش بیمه‌ای انها به سرعت انجام شود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، محمد صادق دبیری - مدیرکل دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت و مهدی نوروزیان - مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت به عنوان نمایندگان ویژه مدیرعامل سازمان بیمه سلامت برای عیادت، پیگیری و بررسی وضعیت بیمه‌ای مجروحین حادثه تروریستی، روز گذشته به اهواز رفتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید