Iranian Agriculture News Agency

قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:

پیشنهاد تغییر ساعت کار کارمندان دولت از اول مهر

قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: شورای عالی ترافیک پایتخت ممنوعیت حمل کالا را در دو هفته اول مهرماه از ساعت ۶ تا ۹ صبح تصویب کرده است.

پیشنهاد تغییر ساعت کار کارمندان دولت از اول مهر

به گزارش ایانا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران، شهریار افندی‌زاده در جلسه هماهنگی استقبال از مهر ۹۷ که با حضور محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ  برگزار شد گفت: طی هفته‌های گذشته جلسات متعددی با پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد تغییرات مورد نظر در طرح استقبال از مهر برگزار شده است. در این جلسات در مورد برآیند اجرای طرح‌ها و هماهنگی‌های لازم در راستای کاهش ترافیک شهر تهران در مهر ماه تمهیداتی پیش‌بینی شده است.

او بیان کرد: یکی از مواردی که در مهر ماه امسال مورد توجه قرار دارد موضوع ساعت اداری شناور ادارات از ۷ تا ۸:۳۰ صبح است که البته ما این موضوع را به هیات دولت پیشنهاد داده‌ایم و امیدواریم که این موضوع نیز مورد توافق دولت قرار بگیرد.

قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به طرح اجرای ساعت اداری شناور پرسنل و کارکنان سازمان‌های دولتی گفت: این طرح قرار است در صورت تصویب دولت از ساعت ۷ تا ۸:۳۰ صبح به مدت دو هفته مهر ماه اجرا شود.

قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: تمهیداتی نیز برای جبران کسر کاری کارکنان دولت پیش‌بینی خواهد شد.

افندی‌زاده همچنین در مورد برنامه‌ریزی دیگر برای دو هفته مهر ماه گفت: شورای عالی ترافیک  پایتخت ممنوعیت حمل کالا را در دو هفته اول مهر ماه از ساعت ۶ تا ۹ صبح را تصویب کرده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید