Iranian Agriculture News Agency

معاون سلامت وزارت آموزش و پرورش:

بسته‌های غربالگری آسیب‌های اجتماعی به مدارس ارسال شد

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح «نماد» » با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی، در سال تحصیلی آینده فراگیر می شود.

بسته‌های غربالگری آسیب‌های اجتماعی به مدارس ارسال شد
به گزارش ایانا به نقل از پایگاه روابط عمومی آموزش و پرورش، مهرزاد حمیدی با اشاره به طرح نماد گفت: این طرح مهم به صورت پایلوت در شش استان در دست اجرا است که در تلاش هستیم در سال تحصیلی آینده آن را به صورت فراگیر اجرا کنیم.

او با اشاره به اینکه اقدامهای خوبی در حوزه پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی در کشور انجام شده بیان کرد: در بررسیها به این جمعبندی کلی در حوزه مدیریتی رسیده‌ایم که اگر بخواهیم روی آسیب‌های اجتماعی نسل جدید کار کنیم باید هم سویی و یکپارچگی درون سازمانی و برون وزارتخانه‌ای ایجاد شود. امروز همه ظرفیت وزارت آموزش و پرورش را برای پیشگیری از آسیب ‌ها در یک ظرف قرار داده‌ایم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش  خاطرنشان کرد: کارهای انجام شده کافی نیست، زیرا آسیب‌های اجتماعی تنها متعلق به آموزش و پرورش نبوده و لازم است همه نهادهای مرتبط در محله، جامعه و مدرسه گرد هم آیند. در طرح نماد دانشگاه‌ های علوم پزشکی و بهزیستی در کنار ما هستند و ابزارهای غربالگری و بسته‌های حمایتی آموزشی همگی استخراج و تدوین شده‌اند. طرح نماد با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس اجرایی شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید