Iranian Agriculture News Agency

کشف بیش از ۱۲ پرونده بزرگ اقتصادی از سوی پلیس پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۱۲ پرونده بزرگ اقتصادی که هر کدام از آن‌ها می‌توانست چالشی بزرگ برای نظام محسوب شود از سوی کارآگاهان مجرب و زبده پلیس پایتخت کشف شده است.

کشف بیش از ۱۲ پرونده بزرگ اقتصادی از سوی پلیس پایتخت

به گزارش ایانا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، با اشاره به اینکه در اجرای طرح‌های مختلف به دنبال اثربخشی و ارتقای سطح احساس امنیت در جامعه هستیم، گفت: در طول یک سال گذشته تلاش کرده‌ایم در حوزه‌های مختلف نظیر راهنمایی و رانندگی، مبارزه با مواد مخدر، آگاهی و... تحولی ایجاد و از حداکثر توان و ظرفیت تجهیزات و نفرات خود در راستای نیل به امنیت پایدار استفاده کنیم. در حقیقت، در ماموریت‌های خود به دنبال ایجاد فضا و جوی مثبت در جامعه هستیم.

او با اشاره به اقدامات پلیس آگاهی به اجرای طرح‌های رعد در تهران بزرگ گفت: اجرای این طرح‌ها، نقطه عطفی در کار کلانتری‌های تهران به شمار می‌آید همچنین از کلیه امکانات، تجهیزات و توان کلانتری‌ها در این زمینه استفاده می‌شود. با اجرای طرح رعد، رقابتی در بین کلانتری‌ها ایجاد شده است؛ به گونه‌ای که هر کلانتری به دنبال ارتقای کمیت و کیفیت عملکرد خود است که رضایت شهروندان را در محلات مختلف تهران را به همراه داشته است.

رحیمی با بیان اینکه در راستای ارتقای آموزش و اهتمام به مسایل اخلاقی و اعتقادی کارکنان گام‌های بلندی برداشته‌ایم، تصریح کرد: همواره بر این امر تاکید کرده‌ام که برای سلامت و صیانت سازمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد زیرا معتقد هستیم نیروی انسانی بالاترین سرمایه هر سازمانی به شمار می آید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید