Iranian Agriculture News Agency

فرمانده انتظامی استان اعلام کرد:

گسترش حضور پلیس گردشگری در اصفهان

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تاثیرات مثبت احداث ایستگاه پلیس توریسم و گردشگری، گفت: در 5 ماهه امسال 100 گردشگر خارجی با حضور در ایستگاه پلیس گردشگری این فرماندهی از نوع رفتار و مهمان نوازی پلیس ایران تقدیر و تشکر کردند.

گسترش حضور پلیس گردشگری در اصفهان

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،  سردار مهدی معصوم بیگی در تشریح این خبر، گفت: یکی از اهداف راهاندازی پلیس گردشگری در فرماندهی انتظامی استان اصفهان و استقرار ایستگاهی به همین منظور در میدان تاریخی حضرت امام (ره) شهر اصفهان، ارائه خدمات و راهنمایی گردشگران خارجی و نشان دادن چهره مهربانانه از پلیس ایران است.

به گفته او، براساس همین رویکرد نیروهای کادر و وظیفه مسلط به زبان های خارجی در ایستگاه پلیس گردشگری اصفهان که نخستین و تنها ایستگاه در کشور نیز به شمار می آید جذب شده و به ارائه خدمات برای گردشگران پرداختند.

این مقام انتظامی با اشاره به تاثیرات مثبت احداث ایستگاه پلیس "توریسم و گردشگری" در میدان تاریخی حضرت امام (ره)، گفت: از زمان احداث این ایستگاه شاهد مراجعه تعداد بسیار زیادی از گردشگران خارجی به کارشناسان پلیس و دریافت خدمات و راهنمایی از آنان مواجه بودیم.

 معصوم بیگی، ارائه نقشه مناطق گردشگری به زبان انگلیسی، آشنا کردن گردشگران خارجی با نقاط گرشگری استان و کشور، ارائه آدرس به گردشگرانی که راه خود را گم کردند، پیگیری و بازگرداندن کیف یا دوربین های مفقود شده گردشگران، راهنمایی در خصوص رفتن به هتل ها و مراکز اقامتی و ... را از جمله خدمات پلیس گردشگری اصفهان عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان افزود: در 5 ماهه نخست امسال، 100 نفر از گردشگران خارجی که عمدتاً از کشورهای آسیای شرقی، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسلونی، سوئیس، اسپانیا، روسیه، برزیل و آمریکا بودند با حضور در ایستگاه پلیس گردشگری اصفهان از رفتار مهربانانه و مهمان نوازی پلیس ایران تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید