Iranian Agriculture News Agency

با اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

فردا جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود

محدودیت‌های ترافیکی برای جاده‌های شمالی کشور اعلام شد

فردا جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود

به گزارش ایانا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز، چهار شنبه، از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران –  سمنان –  مشهد و بالعکس ممنوع است.

مطابق این اطلاعیه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 امروز تا 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 امروز تا 2 بامداد روز پنجشنبه از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه است.

این اطلاعیه می‌افزاید تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورهای پلیس‌راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه است.

بنابراین گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل  ممنوع است و با اعلام مأمور‌های پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن بصورت یکطرفه است.

پلیس راهنمایی و رانندگی در این اطلاعیه اعلام کرده است، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز شنبه10شهریور تا 24 همان روز  از رودهن به سمت آمل  ممنوع است و با اعلام مأمور‌های پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز شنبه تا 24 همان روز  از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه است.

مطابق این اطلاعیه، در محور کندوان، تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است .  همین شرایط برای تردد کامیون‌ها در هراز، فیروزکوه و رشت-قزوین هم ممنوع است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید