Iranian Agriculture News Agency

شهردار تهران در نمایشگاه تخصصی شهری:

از امروز در مرکز شهر تهران فقط دوچرخه‎‌سواری کنید

شهردار تهران در مراسم رونمایی از پلیس دوچرخه سوار و نمایشگاه اختصاصی دوچرخه شهری گفت: آغاز کردن قطعا آسان است ولی ادامه دادن و بهبود بخشیدن دشوارتر است، باید به دنبال توسعه اقدامات در این خصوص باشیم وگرنه هر حرکتی که آغاز می‌شود، در ابتدا مشکلاتی دارد که باید حل شود.

از امروز در مرکز شهر تهران فقط دوچرخه‎‌سواری کنید

به گزارش گروه اجتماعی ایانا افشانی در افتتاحیه نمایشگاه دوچرخه اشتراکی به شعار شهر زیست‌پذیر، شهروند مشارکت پذیر اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین شاخصه‌های زیست‌پذیری، قدرت انتخاب مردم در بحث زیست‌محیطی است و با توجه به مشکلات تهران، باید به این اصل پرداخته شود.ما عادت کردیم که کارهای بزرگ را با حجم‌شان ببینیم، نه به اهمیت‌شان، مثلا اگر یک پروژه حجیم آهن داشته باشیم، هیچ وقت به پروژه آدم‌ها توجه نمی‌کنیم. 

افشانی گفت:‌ بحث دوچرخه اشتراکی به عنوان یک وسیله حمل و نقل عمومی در شهر ایجاد شده و شهروندان می‌توانند پس از استفاده از این دوچرخه، آن را در هر محیطی از سطح شهر رها کنند و فرد دیگری از آن استفاده کند. این اقدام با حمایت بخش خصوصی انجام شده است و بنده از کسانی که در این حوزه سرمایه‌گذاری می‌کنند سپاسگزارم و امیدوارم این طرح توسعه پیدا کند. 

شهردار تهران خاطرنشان کرد: استارت‌آپ‌ها دارند جایگزین دیگر بخش‌ها می‌شوند و با توجه به ایجاد بخش رقابتی، مدیریت کیفیت باید مستقر شود. 

افشانی گفت: اگر شهرداری در این حوزه ورود مستقیم پیدا می‌کرد، بنده نمی‌آمدم چرا که این طرح شکست می‌خورد، در صورتی که اگر کار را به مردم بسپاریم قطعا به بهترین شکل پیش خواهد رفت. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید