Iranian Agriculture News Agency

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

قول می‌دهم دهه‌ی اول مهر مشکل ترافیکی نداشته باشیم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه تامین امنیت تفرجگاه ها به جد در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس های آگاهی و پیشگیری پایتخت، میزان سرقت های مسلحانه و خشن در یک سال گذشته به صفر رسیده است.

قول می‌دهم دهه‌ی اول مهر مشکل ترافیکی نداشته باشیم

 

به گزارش ایانا سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش شهر تهران، گفت: در این مرحله از طرح، 181 واحد صنفی متخلف از جمله باشگاه های ورزشی، قهوه خانه ها، 50 پارک و تفرجگاه و 20 نقطه از مناطقی که شهروندان به پلیس اعلام کرده بودند، از سوی ماموران تحت کنترل و پاکسازی قرار گرفت. با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس امنیت عمومی و نیز ماموران یگان امداد پایتخت، طی 24 ساعت گذشته، 195 نفر از اراذل و اوباش سطح یک، دو و سه دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت بر نظارت و مراقبت بیشتر بر فرزندان از سوی خانواده ها تاکید و تصریح کرد: در این طرح،متاسفانه 40 نفر از افراد دستگیر شده زیر 18 سال سن دارند که پس از ارشاد به خانواده ها بازگردانده شدند؛ همچنین بیش از 90 نفر از متهمان دستگیر شده، سابقه دار هستند که برخی به تازگی از زندان آزاد شده اند.

او درباره امنیت تفرجگاه ها، گفت: تامین امنیت تفرجگاه ها یکی از مباحث مهم و مورد مطالبه مردم است که به جد در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس پایتخت درباره ترافیک ابتدای مهر ماه، گفت: در خصوص ترافیک شهر تهران در شهریور ماه امسال باید گفت مشکلی جدی وجود ندارد و برای مهر ماه نیز جلساتی برگزار کرده و برنامه ریزی های مفصلی داریم.

سردار رحیمی به شهروندان قول داد که از ابتدای مهر ماه تا 15 مهر، مشکل ترافیکی در شهر تهران نداشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با بیان اینکه بیش از 6 هزار از رانندگان سرویس های مدارس تحت آموزش قرار گرفته اند، گفت: خانواده ها مطلع باشند هنگام ثبت نام برای سرویس مدارس فرزندانشان، حتما تاییدیه پلیس و آموزش و پرورش را مد نظر قرار دهند..

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید