Iranian Agriculture News Agency

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد:

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی فنی و حرفه‌ای

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور آخرین مهلت ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای اعلام کرد.

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی فنی و حرفه‌ای

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور، حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد آمار نهایی انتخاب رشته اولیه آزمون سراسری ۹۷ گفت: بر اساس آمار گزارش شده که به صورت قطعی است؛ تعداد ۵۵۰ هزار و ۸۲۴ داوطلب نسبت به انتخاب رشته و ثبت کل رشته محل‌های انتخابی در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کردهاند به عبارت دیگر ۶۰/۴۸ درصد حاضرین جلسه آزمون که همگی مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، انتخاب رشته کرده‌اند. بر اساس برنامه زمانی انتخاب شده مهلت انتخاب  کد رشته محل‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ از شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده در روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه ۹۷ پایان پذیرفت.

وی با اشاره به انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی گفت: مهلت انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ از روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و برابر برنامه زمانی اعلام شده پایان پذیرفت.

توکلی ادامه داد: براساس آمار اولیه گزارش شده تعداد ۴۰ هزار و ۷۱۹ داوطلب برابر ضوابط مربوط نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته، رشته محل‌های تحصیلی که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرند اقدام کرده‌اند. بدیهی است که آمار نهایی ثبت نام کنندگان و انتخاب رشته کنندگان مذکور متعاقبا اعلام خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره ثبت نام در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامعه علمی کاربردی گفت: فردا ۲۸ مرداد ماه آخرین مهلت ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای است. ضمن اینکه تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۱۱ هزار ۳۵۶ نفر برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کردند.

توکلی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه فردا شنبه ۲۸ مرداد ماه مهلت ثبت نام پایان می‌پذیرد لذا به کلیه متقاضیانی که علاقه‌مند به ثبت نام برای پذیرش در دوره‌های مذکور هستند اکیدا توصیه می‌شود که در این فرصت باقیمانده و حداکثر تا پایان روز شنبه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره‌های مذکور اقدام کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید