Iranian Agriculture News Agency

پرداخت تسهیلات از طریق پست‌بانک به روستاییان

مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به وجود7 هزار باجه پست‌بانک‌ایران برای سهولت استفاده روستاییان از تسهیلات صندوق توسعه ملی گفت: پست بانک برای حمایت از طرح‌های اشتغالزایی تعاونی‌های روستایی تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته است که در اختیار آنان قرار می‌دهد.

پرداخت تسهیلات از طریق پست‌بانک به روستاییان

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزار ارتباطات، خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در نخستین همایش نقش تعاونی‌های دهیاری در توسعه روستایی گفت: با تمهیداتی که از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر گرفته‌ شده است، تسهیلات ارزان‌قیمت توسط بانکهای عامل از جمله پست بانک ایران پرداخت می شود.

او با اشاره به  وجود7 هزار باجه پست‌بانک‌ایران در روستاها افزود: این باجه ها امکان استفاده روستاییان از تسهیلات صندوق توسعه ملی و قانون ایجاد اشتغال پایدار را با شرایط مناسب برای آنان فراهم کرده است.

فرحی نقش تعاونی‌های روستایی و مدیران عامل این تعاونی‌ها در رونق اقتصاد و اشتغال روستاها را ارزشمند دانست و تصریح کرد: این تعاونی‌ها برای تأمین مالی طرح‌های خود می‌توانند به مدیریت‌های شعب پست‌بانک در استان‌ها مراجعه کنند و از تسهیلات مناسب این بانک برخوردار شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید