Iranian Agriculture News Agency

رئیس پلیس پایتخت:

از ظرفیت بسیج محلات برای مقابله با سرقت‌‌ها استفاده شود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: باید با برخوردی سریع و بهنگام با سارقان، اجازه ندهیم معدود افرادی خلافکار و هنجارشکن، سلامت روانی جامعه را به مخاطره بیندازند.

از ظرفیت بسیج محلات برای مقابله با سرقت‌‌ها استفاده شود
به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سردار "حسین رحیمی" در دومین جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت تهران بزرگ اظهارداشت: همه ما در پیشگاه خداوند و مردم مسئول هستیم و باید در عرصه خدمت به مردم متعهدانه و پرتلاش ظاهر شویم.

این مقام ارشد انتظامی بر اهتمام به ارزش های همگانی و شناخت جامعه هدف و جمعیت های در معرض آسیب و خطر تاکید کرد و افزود: باید از توان و امکانات و مقدورات مهندسی شده خود استفاده کنیم و اجازه ندهیم این امکانات ندانسته و ناخواسته هرز برود.

وی به لزوم استفاده بهینه و مناسب از ظرفیت های درون سازمانی و ظرفیت های عظیم بسیج، پلیس افتخاری، بازنشستگان و نگهبان های محله اشاره و عنوان کرد: به طور حتم با استفاده از ظرفیت سایر سازمان ها و با همکاری، تعامل و هم افزایی بهتر می توان با مسائل پیش رو مواجه شد و آنها را حل و فصل کرد.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه مبارزه با سرقت رابطه مستقیمی با امنیت و آرامش مردم و به خصوص امنیت روانی جامعه دارد، تصریح کرد: باید با برخوردی سریع و بهنگام با سارقان، اجازه ندهیم معدود افرادی خلافکار و هنجارشکن، سلامت روانی جامعه را به مخاطره بیندازند؛ از این رو لازم است عرصه را بیش از پیش بر این گونه افراد تنگ و ابتکار عمل را از آنها سلب کنیم.

رئیس پلیس پایتخت در خاتمه گفت: باید فراتر از وظیفه و با توانی مضاعف کار شود. نباید دچار روزمرگی و باری به هر جهت شویم؛ ما مسئول هستیم و منتی بر کسی نداریم، بلکه باید در قبال کارهایی که انجام می دهیم، پاسخگو باشیم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید